خبرگزاری میزان نوشت: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: هر کاری از دستمان برمی‌آمد برای مرحوم خدری انجام دادیم.

محمود مشحون درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: ما می‌دانستیم در این مسابقات شانسی نداریم و نمی‌توانیم به المپیک صعود کنیم، بنابراین هدفمان کسب تجربه بازیکنان جوان تیم ملی بود.

وی افزود: طبق معمول عده‌ای که منافع‌شان به خطر افتاده، مطالبی عنوان کردند که هیچ منطقی در آن وجود نداشت، یادمان نرود ما با تمامی داشته‌هایمان مقابل فیلیپین شکست خوردیم. البته در بازی مقابل مکزیک عملکرد خوبی نداشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان شویم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به این‌که برخی‌ها از هر اتفاقی برای انتقاد استفاده می‌کنند، تصریح کرد: من فوت ایرج خدری را به خانواده آن مرحوم و جامعه بسکتبال تسلیت می‌گویم ولی ما کاری که از دستمان بر‌می‌آمد را برایش انجام دادیم. در مراسم گلریزانی که برای او برگزار کردیم، مبلغ نسبتاً خوبی جمع شد و در همان مراسم از مرحوم خدری خواستم مدارکش را به فدراسیون بسکتبال بیاورد تا بتوانیم یک حقوق ماهیانه برایش در نظر بگیریم اما متأسفانه اجل به او مهلت نداد.

مشحون در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: قرارداد دیرک باوئرمان، سرمربی تیم ملی کشورمان با فدراسیون بسکتبال 4 ساله‌ است و امیدوارم بتوانیم با این مربی بزرگ بسکتبال، ایران بار دیگر به روزهای خوبش برگردد.


256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =