استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و بانک مهر اقتصاد

دانشگاه علوم پزشکی و بانک مهراقتصاد برای استخدام اطلاعیه صادر کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و بانک مهراقتصاد از طریق آزمون، اقدام به استخدام نیروی جدید می کند.
در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آمده است، دانشگاهها/دانشكده هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در نظر دارند برای تامین نیروهای موردنیاز خود از محل مجوزهای شماره 448114 مورخ 25اسفند94 سازمان میدریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرايط را از طريق امتحان كتبي (در حيطه هاي عمومي و تخصصي) و مصاحبه استخدامي به شرح شرایط موجود در دفترچه ، به صورت پيماني استخدام نمايند.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر دفترچه استخدامی را از لینک (اینجا) دانلود و مطالعه کنند.

همچنین بانک مهر اقتصاد در نظر دارد به منظور تکمیل ظرفیت نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط زیر دعوت به عمل آورد تا پس از قبولی در آزمون کتبی و انجام سیر مراحل جذب (آزمون کتبی، مصاحبه و معاینات پزشکی) و طی مراحل گزینش با این بانک به عنوان متصدی امور بانكی (تحویلدار) همکاری نمایند.
در اطلاعیه این بانک آمده است، شهرهای اشنویه-بوکان-پلدشت-پیرانشهر-تکاب-چالدران-چایپاره-سردشت-شاهین دژ -شوط-قره ضیاءالدین در استان آذربایجان غربی با رعایت شرایط بومی اقدام به جذب نیروی جدید می کنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از لینک (اینجا) اقدام به کسب اطلاعات بیشتر کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =