ایرنا نوشت:نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دیدگاه من این است که سخنان رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در تضعیف دولت و دست اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است.

آیت الله حسینی بوشهری روز سه شنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان جم به موضوع برجام و بدعهدی غربی ها پرداخت و گفت: به دشمنان نباید خیلی امید بست چرا که دشمن، دشمن است و نمی خواهد پیام انقلاب ایران اسلامی به جهانیان منتقل شود.

وی اضافه کرد: ایران در اجرای تعهدات برجام کوتاهی نکرده اما دشمنان در این زمینه کارشکنی می کنند و تعهدات خود را به درستی اجرا نمی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد برجام و انتقاد از بدعهدی غربی ها تصریح کرد: دیدگاه من این است که فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در مقام تضعیف دولت و دست اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است و می خواهند به دشمنان پیام بدهند که مسئولان ما کار خود را بر مبنای توافق انجام داده اند چرا شما انجام نمی دهید.

وی گفت: دشمنان باید بفهمند که اگر تعهدات را انجام ندهند ایران به شرایط گذشته بازخواهد گشت و آنطور که متخصصان می گویند بازگشت به قبل نیز زیاد طول نخواهد کشید که آن موقع آنها باید به دنبال مابیایند و التماس کنند.

حسینی بوشهری در ادامه با تاکید بر همدلی و همراهی برای عمران و آبادانی کشور اظهار امیدواری کرد با همدلی شاهد تحقق انتظار رهبری معظم انقلاب در بحث عمران و آبادنی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم و به حمدالله پیگیری های خوبی نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دست اندر کاران در حال اجراست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =