ایرنا: رئیس شورای مرکزی ستاد استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در استان البرز، گفت: رئیس جمهوری تعلق به تمام احزاب، اقوام و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی دارد و با رای یک ملت انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدس محلاتی  افزود: رئیس جمهوری متعلق به یک یا دو جریان سیاسی نبوده و نیست و همچنان یک ملت با تمام توان پشتیبان ایشان است.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی منتخب خود را تنها نمی گذارند و لذا از عموم هم استانی های قدرشناس و آزاده و هوشیار و انقلابی و مهمان نواز انتظار داریم که با نمایش خاطره انگیز و به یاد ماندنی از اتحاد، انسجام و وحدت در مراسم استقبال از رئیس جمهوری حضور یابند.
قدس محلاتی با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و تاکید بر ضرورت حفظ حرمت این ایام، گفت: با حضوری گرم و پرشور و حماسی، پذیرای کاروان دولت تدبیر و امید هستیم و همچون گذشته طلایه دار فرهنگ غنی مهمان نوازی در استان البرز خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: امید است سفر کاروان دولت تدبیر و امید موجب گشایش افق های نو در رشد و پیشرفت و توسعه پایدار در استان البرز شود .
رئیس شورای مرکزی ستاد استقبال از رئیس جمهوری در استان البرز اضافه کرد: اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل( ره) و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری،از تمامی مردم قدرشناس، صبور و فهیم استان دعوت میشود تا در حماسه شکوهمند استقبال و مراسم سخنرانی ریاست محترم جمهوری، حضور بهم رسانند. مراسم استقبال عمومی رئیس جمهور از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 26 آبان ماه در ورزشگاه مخابرات میدان سپاه خواهد بود .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =