ایسنا نوشت: وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، واشنگتن از جبهه النصره حمایت می‌کند و آماده است تا از هر نیروی مخربی حمایت کند تا به هدف تغییر رژیم در سوریه دست یابد و در همین حال مسکو به خاطر کمک به دولت مشروع این کشور مورد مجازات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: از مدت‌ها پیش شاهد هستیم که دولت کنونی در واشنگتن آماده است تا به هر نیروی مخربی در تلاش برای تغییر رژیم در سوریه کمک کند. آمریکا با جدیت از گروه تروریستی جبهه النصره حمایت می‌کند. این گروه چیزی جز شاخه القاعده نیست که اقدامات تروریستی وحشیانه‌ای انجام می‌دهد.

وزارت خارجه روسیه همچنین یادآوری کرد، کاخ سفید "ظاهرا فراموش کرده است که طبق قوانین آمریکا حمایت از تروریست‌ها جرم سنگینی است."

این بیانیه در واکنش به تازه‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه مسکو به بهانه بحران در اوکراین صادر شد. وزارت خارجه سوریه گفت که آمریکا به جای تمرکز بر تهدید تروریستی مشترک، از واقعیت دور می‌شود. در این بیانیه همچنین تاکید شد که تحریم‌ها تلاش برای مجازات و تنبیه روسیه به دلیل حمایت از دولت سوریه در مبارزه با تروریسم است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =