۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

مهدی راضی، اشعار عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای ایران را در قالب آثار نقاشیخط با عنوان «فراسوی نیک و بد» به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه آثار نقاشیخط مهدی راضی با عنوان «فراسوی نیک و بد»، جمعه یکم اردیبهشت 96 در نگارخانه آتشزاد افتتاح می‌شود.

مضمون آثار ارائه شده در این نمایشگاه، شعرهای عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای معاصر ایران است و مهدی راضی تلاش نموده در آفرینش آثار خود، بخش دیگری از فضای ذهنی کیارستمی را با این باور که زاویه دیدش جهانی بود و فراسوی زمان و مکان می‌اندیشید و با تاکید بر اینکه سینمای او شعر اوست و شعرش سینمای او، به تصویر در بیاورد.

مهدی راضی متولد 1348، دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر تهران است. او عضو منتخبین جهان (2006 عمان )، بنیانگذار رشته آکادمیک نقاشی‌خط در ایران برای دوره کارشناسی ناپیوسته (1394)، طراح کارشناسی ارشد رشته نقاشیخط برای وزارت علوم (1394)، اولین نظریه پرداز رشته‌های هنر های قرآنی به دعوت وزارت علوم و همچنین داور چندین جشنواره بوده و تاکنون بیش از 30 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج کشور برگزار کرده است.

این نمایشگاه از سوم تا 10 اردیبهشت، همه روزه از ساعت 16 الی 20 در نگارخانه آتشزاد پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =