سیاست خارجی یکی از مهمترین مقوله های کشور داری و حکومت داری است. هرکشوری هرچقدر در داخل موفق باشد اما سیاست خارجی مناسبی نداشته باشد با بحران هایی مواجه خواهد شد.

مردم ما هشت سال در دولت نهم و دهم با چنین بحران هایی که ریشه در سیاست خارجی غلط دولت وقت داشت دست به گریبان بودند. در این دوران منازعات بی حاصلی با جهان ایجاد شد که عمدتا ناشی از موضعگیری های نسنجیده و رفتارهای غلط بود.

ما به ازای این اظهارات و موضعگیری ها صرفا تحریم و تهدید و فشارهای طاقت فرسا بر ملت ایران بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب سایه جنگ بر سر کشور آمده بود و حضور مردم در صحنه آن را دفع کرد.

پس از اخذ نظرات مخاطبان و خوانندگان محترم خبرآنلاین در خصوص این سوال که پیروزی کدام نامزد بیشتر به نفع سیاست خارجی کشور است؟، خبرآنلاین طبق رویه مرسوم  این سوال را با کارشناسان و اساتید حوزه بین الملل  و برخی از سفرای سابق کشورمان مطرح کرده و نظر آنها را جویا شود. از این رو آنچه از ساعاتی دیگر به تدریج درخروجی خبرآنلاین و صفحه دیپلماسی و بین الملل خواهید دید در همین راستان تدارک دیده شده است.

شما همچنان می توانید با رجوع به این لینک نظرات خود را به این سوال که «مشارکت بالا در انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه امنیت کشور را افزایش می‌دهد؟» به صورت کامنت ارسال کنید.

خوانندگان عزیز خبرآنلاین برای پیگیری نظرات کارشناسان می‌توانند به پایین این مطلب و در بخش مطالب مرتبط مراجعه کنند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    30 4
    کسی که در دید جهان بد سابقه نباشد و خوش نام باشد.