معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش لرستان از بازسازی عملیات کربلای 4بازدید کرد

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش لرستان در بازدید از بازسازی عملیات کربلای 4در شهرستان خرم آباد گفت : انتقال فرهنگ ایثار ،جهاد ،شهادت و پیام های رزمندگان در 8سال دفاع مقدس به نسل آینده ساز از جمله برنامه های محوری آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محسن یوسفوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود : تمام صفحات زیبا و درخشان دفاع مقدس همچون تابلویی تمام نما از افتخارات انقلاب اسلامی در برابر ما قرار دارد. وی به دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه های فرهنگی، علمی، سیاسی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست و مهم ترین دستاورد بین المللی آن این بود که به دنیا ثابت کردیم که با نام اسلام و تمسک به آموزه های دین و ولایت می توان در برابر همه قدرت های شیطانی ایستادگی کرد. یوسفوندادامه داد :هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد وتاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق ، ایثار و مقاومت است ، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

یوسفوند تاکید کرد :ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی در پایان گفت :حدیث 8 سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =