حاشیه اتوبان تهران - کرج پاکسازی شد

حاشیه اتوبان تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا خرمدشت توسط نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، پاکسازی شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، از پاکسازی مقدماتی 20 کیلومتر حاشیه اتوبان تهران - خبر داد و اذعان داشت: اقدام فوق حسب دستور اکید شهردار مبنی بر تکریم شهروندان و ضرورت بهسازی و زیباسازی محیط شهری انجام گرفته است.
خوشگرد، استمرار این پاکسازی را تا تنظیف کامل حاشیه اتوبان در محدوده پارک جهان نما تا خرمدشت ذکر کرد و ادامه داد: مسیر فوق با توجه به وجود زباله ها و نخاله هایی که در آن تخلیه شده بود از نازیبایی و آلودگی قابل توجهی رنج می برد که با دستور دکتر نصیری؛ شهردار کرج، اصلاح وضعیت جاری در دستور کار قرار گرفت.
وی، با اشاره به اینکه از ساعت 9 صبح امروز نیروهای معاونت خدمات شهری فعالیت های مربوطه را از حاشیه شهرک جهان نما به سمت خرمدشت آغاز کرده اند، افزود: مناطق 11، 2، 5، 6 و 4 در جریان اجرای این دستور حضور موثر و پیوسته داشته اند.
به گفته مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج، تمامی اقدامات انجام گرفته بدون ایجاد هر گونه بار ترافیکی و با رعایت اصول ایمنی انجام گرفته است و کوشیده خواهد شد با استمرار طرح فوق، این محدوده طی مراحل گوناگون به صورت کامل پاکسازی شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: 150 نیروی معاونت خدمات شهری به علاوه امکانات و تجهیزات موتوری و ماشین آلات، از صبح روز جاری برای اجرای دستور شهردار بسیج شده اند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =