استاندار البرز: شوراهای استان بجای شمردن غفلت‌های گذشته به دنبال جبران آنها باشند

استاندار البرز گفت: اتصال تهران به البرز زمینه ساز غفلت ها و کاستی ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه ای اقدام شود، مدیران و اعضای شورای پنجم بجای شمردن غفلت های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در مراسم روزملی البرز که ظهر پنجشنبه در سالن همایش های میلاد برگزار شد ضمن تبریک این روز و گرامیداشت روز حافظ افزود: نامگذاری روز البرز نگاه ها را به سوی این استان معطوف می کند ولی مردم و مسئولان این البرز همواره باید درصدد رشد، توسعه و ارتقا جایگاه استان باشند.
وی با بیان اینکه البرز و تهران مکمل یکدیگر هستند و کوتاهی هر کدام مشکلات را بر دوش دیگری منتقل خواهد کرد ادامه داد: استقلال البرز باید حفظ و تقویت شود از این رو تک تک مسئولان البرز مکلف به تقویت زیرساخت های استان و جبران عقب ماندگی ها هستند.
نجفی گفت: اتصال تهران به البرز زمینه ساز غفلت ها و کاستی ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه ای اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه استانداران به صورت روزمره با ریاست جمهوری و وزرا در خصوص مسائل استان ها در ارتباط هستند افزود: مسئولان باید با همدلی، وفاق، همسویی، هم افزایی و کاردانی برای رشد همه جانبه استان حرکت کنند.
استاندار البرز با بیان اینکه خود را البرزی می دانم و امید دارم که بتوانم دین خود را به مردم این استان ادا کنم اضافه کرد: با اهتمام ویژه ای درصدد تحقق رشد و توسعه استان خواهیم بود و در این راستا برنامه های بسیاری تهیه و تدوین شده است.
وی تاکید کرد: مدیران و اعضای شورای پنجم بجای شمردن غفلت های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.
نجفی گفت: جامعه بزرگ البرز با قدمت 9 هزار ساله دارای جایگاه ارزشمندی است اکنون نیز البرزی ها در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سایر حوزه ها در کشور و جهان زبانزد هستند و جامعه متدین و روشن ضمیر این استان همواره خوش درخشیده اند.
وی افزود: استان سرفراز البرز با 4 هزار و 300 شهید و جمعیت بزرگی از ایثارگران، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم همیشه در صحنه از ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی برخوردار است که باید برای رشد و اعتلای آنها اقدام شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =