فیلم‌هاى کوتاه عباس نظام‌دوست، شنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۹ در جدیدترین برنامه گالری آسِ تهران تحت عنوان سلسله نشست‌های فیلم کوتاه «‏‎۱۶ شب، ۱۶ کارگردان» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چهارمین شب از جدیدترین برنامه گالری آسِ تهران تحت عنوان سلسله نشست‌های فیلم کوتاه «‏‎۱۶ شب، ۱۶ کارگردان» که طی آن آثار کوتاه کارگردانان ایرانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، نوبت به عباس نظام‌دوست خواهد رسید. 

از جمله فیلم‌های کوتاه عباس نظام‌دوست که شنبه  ۲۰ آبان ساعت ۱۹ با حضور او در کافه گالری آس به نمایش درمی‌آید و پس از آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به «اكسيدان» و «زندگى معمولى آقاى مظفرى» اشاره کرد. حضور در این نشست برای همه‌ علاقه‌مندان به سینما آزاد و رایگان است.

فیلم کوتاه «اكسيدان» تاکنون در چند جشنواره داخلی و بین‌المللی از جمله در بخش کرنر شصت و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن در سال ۲۰۱۶، هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی یاری در سوئد، سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و ... به نمایش درآمده است.

«گرگ بازی» نخستین ساخته بلند عباس نظام‌دوست با بازی علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان و ... هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =