آغاز جشنواره فجر در اصفهان از ۱۴ بهمن ماه/ جدول اکران

جشنواره فجر در اصفهان با اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ از تاریخ ۱۴ بهمن ماه آغاز میشود و به احتمال قوی سه فیلم از بسته دوی سیمرغ اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنا بر اعلام مسئولان اداره ارشاد اصفهان، هشتمین جشنواره فجر در اصفهان با اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه در سه سانس در هر یک از بیمارستان های سپاهان و فلسطین آغاز می شود.

قرار است با رایزنی مسئولان استانی با مسئولان پایتخت حداقل سه فیلم نیز  از بسته سودای سیمرغ دو نیز در این جشنواره اکران وشد که به احتمال قوی فیلم «به وقت شام» از ابراهیم حاتمی کیا از جمله این  فیلمهاست.

اکران فیلمهای جشنواره فجر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، همچنین سانس ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ویژه اکران فیلمهای جشنواره کودک و نوجوان است و «قهرمانان کوچک»، انیمیشن «دنیای کیفها»، «فیلشاه»، «دزد و پری» و «شکلاتی» از فیلمهای برگزیده این جشنواره از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در هر دو سینمای سپاهان و فلسطین اکران میشود.

فیلمهای «امپراطور جهنم»، «تنگه ابوقریب»،«لاتاری»، «کامیون»، «اتاق تاریک»، «جشن دلتنگی»، «شعلهور»، «سوءتفاهم»، «هایلایت»، «مصادره»، «سرو زیر آب» و «عرق سرد» از فیلمهایی است که در سینماهای سپاهان و فلسطین اکران و برخی در طول جشنواره تکرار نیز می شود.

گفتنی است؛ هشتمین دوره جشنواره فجر در اصفهان مقارن با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، از شنبه ۱۴ بهمن ماه تا روز ۲۲ بهمن در شش سانس (سه سانس در هر سینما) برگزار می شود.

در زیر برنامه اکران هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان را مشاهده می کنید: 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =