مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری زنجان با تاکید بر ضرورت یکسان سازی دیدگاه ها در زمینه ارائه خدمات از سوی دفاتر ستادی استانداری ها، گفت: با توجه به ارائه خدمات متنوع از سوی دفاتر ستادی استانداری ها، باید این خدمات به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و ارتباط آن ها با اسناد بالادستی احصاء شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ولی اله ایمانی در جلسه مشترک کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری‌های مدیریتی و كميته فناوري اطلاعات و توسعه دولت الكترونيك مديريت، با اشاره به وجود فهرست خدمات متعدد قابل ارائه از سوی دفاتر ستادی استانداری ها اظهار کرد: باید در گام اول به منظور هماهنگی در عناوین خدماتی که به مردم و سایر ذینفعان ارائه می شود، دفتر برنامه ریزی فهرست خدمات مرتبط با دفاتر ستادی استانداری و فرمانداری های تابعه را پس از دریافت، جمع‌بندی و خدمات پیشنهادی جدید را به وزارت کشور منعکس نماید.
وی دستیابی به دیدگاه های همسو در راستای ارائه تعاریف یکسان از خدمات ارائه شده را مهم دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به ایام تخصیص بودجه بر اساس نوع و میزان خدمات ارائه شده از سوی دفاتر ستادی استانداری ها، باید عناوین خدمات بصورت کامل و یکسان تدوین شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری زنجان تصریح کرد: از میان فهرست خدمات احصاء شده، خدمات مرتبط با ارباب رجوع و دارای قابلیت الکترونیکی شدن در اسرع وقت انتخاب و اهتمام جدی نسبت به الکترونیکی کردن آنها انجام خواهد شد.
ایمانی از مدیران دفاتر ستادی که خدمات مرتبط با آنها در نامه ارسالی وزارت کشور ابلاغ نشده خواست تا در اسرع وقت نسبت به احصاء و ارائه عناوین خدمات مرتبط با خود به دفتر برنامه ریزی قدام نمایند.
وی ادامه داد: دفاتر ستادی که خدمات مرتبط با آنها ابلاغ شده، تا 18بهمن سال‌جاری فرصت خواهند داشت تا نسبت به ارسال نظرات اصلاحی و تکمیلی خود را در اسرع وقت به دفتر برنامه ریزی استانداری زنجان اقدام نمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =