۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری متهم اعدامی مرتبط با مواد مخدر که با اجرای سناریو تظاهر به دیوانگی از مرکز توانبخش جونقان متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سليمان رياحي  گفت: در پي كسب خبري مبني بر فرار متهم محكوم به اعدام مرتبط با مواد مخدر از مركز توانبخشي رواني سيناي جونقان، دستگيري متهم در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اخذ مجوز قضائي پس از انجام كار اطلاعاتي گستره و دقيق متهم را كه با اسامي جعلي در محل هاي مختلف اقامت مي كرد شناسائي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير و به زندان شهركرد منتقل كردند همچنين در اين عمليات يك فروشنده ديگر مواد مخدر نيز دستگير و يك گرم ماده مخدر صنعتي شيشه كشف شد.

وي خاطر نشان كرد: اين سوداگر مرگ كه به اتهام حمل و نگه داري پنج كيلوگرم هروئين به اعدام محكوم شده بود و در زندان شهركرد به سر مي برد با اجراي سناريو تظاهر به ديوانگي از زندان شهركرد جهت مداوا به مركز توانبخشي رواني جونقان منتقل شده بود در فرصتي مناسب از اين محل متواري و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =