ایسنا نوشت: امکان جستجوی هواپیمای سانحه دیده پرواز تهران - یاسوج در شب وجود ندارد.

محمدحسین نصرتی فرماندار سمیرم اظهار کرد: به هیچ عنوان امکان جستجوی هواپیمای سانحه دیده پرواز تهران - یاسوج در شب وجود ندارد.

فرماندار سمیرم تاکید کرد: با وجود این که جستجوگران علاقمند به ادامه کاوش هستند اما تصمیم بر آن شده که عملیات از ابتدای صبح فردا به صورت زمینی و نیز با بالگرد در صورت بهبود شرایط آب و هوایی، ادامه یابد.

عملیات جستجوی هواپیمای حادثه دیده به صبح فردا موکول شد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بالگردها با توجه به این شرایط نمی‌توانند به پرواز درآیند و تیم های امدادی از ساعت 5:30 صبح فردا(دوشنبه) ادامه عملیات جستجو را با جدیت پی می گیرند.

اصغر سلیمی در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج و عملیات امداد تیم های نجات در منطقه، اظهار کرد: هم اکنون ستاد مدیریت بحران در منطقه پادنای علیا تشکیل شده است و حدود 1000 نیروی امدادی در نزدیکی های محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل مه شد و وضعیت نامساعد جوی، تیم های امدادی نمی‌توانند امشب کاری از پیش ببرند، گفت: هنوز محل سقوط هواپیما با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نواحی صعب العبور مشخص نشده است و تیم های امدادی با توجه به اینکه منطقه دنا مرکز حیات وحش است باید احتیاط های لازم را مد نظر قرار دهند و خطرات احتمالی را بسنجند.

موبایل مسافر سانحه سقوط هواپیما در روستای کهنگان سمیرم آنتن می‌دهد

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: موبایل مسافر سانحه سقوط هواپیما در روستای "کهنگان" سمیرم آنتن می‌دهد.

عبدالحسین افتخاری افزود: تلفن همراه خلیل آهنگران از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مسافران سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پروزا امروز تهران - یاسوج در محدوده سمیرم استان اصفهان آنتن می‌دهد.

وی اظهارکرد: شماره این فرد روشن است و زنگ می خورد. گفته می شود در جنوب غرب روستای روستای "کهنگان" سمیرم استان اصفهان در شعاع ۱۲۰ کیلومتری زنگ می خورد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    امشب را در برف و باران بخوابند فردا پیداشون میکنیم
  • حمید A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    واقعا که جالبه پس چجوری تایید میکنن که همه سرنشینان هواپیما فوت کردند وقتی هنوز لاشه رو پیدا نکردن؟ اینا حتی لاشه رو نتونستن پیدا کنن چه برسه به امداد رسانی احتمالی که شاید ممکنه چندتاشون زنده باشن
  • علی A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    این خبر را بدهید به دلواپسان که میگفتند چرا هواپیمای نو خریدید....خون این 60 و چند نفر بر عهده دلواپسان برجام است...کجا هستند که بیایند و کل مردم کشور با تعظیم تا زانو برای ابد طلب پوزش و حلالیت بخواهند
  • مهدیه IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    چرا گوشیش روشن بوده مگه نمیگن موقع پرواز خاموش کنید