جمعه 26 مرداد 1397
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 14:15:00 چاپ

انتقادی به خوانندگانی که با ۱۵ روز تبلیغ در فضای مجازی مشهور شدند

فرهنگ > سینما - میزان نوشت: یک تهیه کننده سینما بیان کرد که وضعیت سینما به سمتی رفته که ارزش‌ها تبدیل به ناارزش‌ها شده‌اند یعنی با یک پروپاگاندا و شلوغ بازی جریانی ایجاد می‌شود که مخاطب سره و ناسره را تشخیص نمی دهد.

ساسان سالور تهیه کننده سینما درباره وضعیت اکران فیلم ها بعد از برگزاری جشنواره در هر سال گفت: همیشه یک مافیا کنترل اکران فیلمهای جشنواره را در دست دارد و همیشه این فیلم ها در اکران عمومی ضربه می خورند چراکه مناسبات اکران به شوراها ربطی ندارد و شورا کمکی تا امروز به چرخه اکران نکرده است.

او در همین راستا افزود: وزارت ارشاد می تواند برای فیلم هایی که در بخش مسابقه جشنواره حضور داشته اند زودترپروانه نمایش صادر کند تا در نوبت اکران قرار گیرند.

سالور به سینما و موفقیت در آن به واسطه جریان سازی اشاره و اظهار کرد: هر چه تریبون تبلیغاتی قوی تر در اختیار یک فیلم قرار گیرد بلیت بیشتری می فروشد و سالن بیشتری در اختیار دارد. وضعیت سینما به سمتی رفته که ارزش ها تبدیل به ناارزش ها شده اند یعنی با یک پروپاگاندا و شلوغ بازی جریانی ایجاد می شود که مخاطب سره و ناسره را تشخیص نمی دهد و از طریق گوشی با این جریان همراه می شود.

او ادامه داد: این مسائل تنها مربوط به سینما نمی شود و در عرصه موسیقی نیز رسوخ کرده است. بعضا خواننده در 15 روز با فضای مجازی خود را بر هنر تحکیم می کند و معروف می شود. این وضعیت یک فاجعه کلان در فرهنگ و هنر کشور است و مدیران ارشد فرهنگی باید برای این جریان و بیماری که فرهنگ و هنر را به قهقرا برده و دچار نقصان می کند چاره ای بی‌اندیشند.

58243

 

 

 

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700