ساختمان پلیس راه پیش ساخته الیگودرز همزمان با ۲۴ پاسگاه دیگر در سراسر کشور با حضور مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در آیین افتتاح پاسگاه پلیس راه پیش ساخته الیگودرز گفت: باتوجه به اهمیت محور الیگودرز- اصفهان به عنوان دروازه ورودی استانهای غربی به مرکز کشور و فرسودگی پاسگاه پلیس راه قدیمی این محور، احداث ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت.

شرفی با بیان اینکه پاسگاه پلیس راه پیش ساخته الیگودرز در زیربنای ۵۶۵مترمربع و با اعتبار ۱۳میلیارد ریال اجرایی شده است، افزود: خوشبختانه این پروژه در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ساخته شده که امیدواریم با افتتاح آن رضایت پرسنل پلیس راه و مردم محقق گردد.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان پلیس راه پیش ساخته خرم آباد- اندیمشک با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: بنا داریم در سنوات آینده به ویژه در سال ۹۷ با هماهنگی فرماندهی پلیس راه در مکانهای مورد نیاز و پیشنهادی پلیس راه، ساختمان های جدید احداث نماییم.

در آیین افتتاح پاسگاه پلیس راه الیگودرز سرهنگ چغلوند رئیس پلیس راه استان، جهانیان فرماندار، سرهنگ ذلقی فرمانده انتظامی و سرهنگ اسدی رئیس پلیس راه شهرستان الیگودرز و جمعی از دیگر مدیران و مسئولان حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =