مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل بر ضرورت ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در مناطق شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجتبی لاله در در جلسه هم اندیشی با مدیران مناطق و مسئولان روابط عمومی شهرداری اردبیل که در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مناطق و شهروندان است و با توجه به گستردگی وظایف، ضروری است جایگاه روابط عمومی ها در مناطق ارتقا یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان روابط عمومی مناطق بیان کرد: روابط عمومی در موفقیت هر سازمان نقش پراهمیتی دارد و کارشناسان روابط عمومی ها بایستی متخصص در زمینه رسانه باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل ادامه داد: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند مدیران است و تحقق اهداف هر سازمان و منطقه متکی بر تعامل و همکاری با بخش های مختلف سازمان است .

لاله با اشاره به این که در سال های اخیر برای ارتقای جایگاه واقعی و ارزشمند روابط عمومی در شهرداری اردبیل اقداماتی موثری انجام گرفته گفت: امروز ضروری است با راهکارهای نوین و تازه، و بهره گیری از ایده های نو و خلاق اهداف سازمان را پیش برد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها در آستانه نزدیکی به عید نوروز در برپایی سفره های هفت سین و المان های نوروزی در مناطق خود همکاری کنند.

گفتنی است در این جلسه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل مشکلات و نواقص های موجود در روابط عمومی مناطق را بررسی کرد و در ادامه جلسه، مدیران هر ۵ منطقه به بیان نظرات خود در زمینه فعالیت روابط عمومی ها پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =