سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری یک گله تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« شاید نه روی کاغذ، اما این برد، برد قهرمانی ما بود. به بازیکنانم بابت برد تبریک می‌گویم و بابت سه امتیازی گرفتند و همین‌طور ادامه نتایج درخشانی که کسب کردیم. البته یک مقدار عصبی بودن و عدم اطمینان در بازی ما حاکم بود، چون پنج بازیکن جدید به ترکیب آوردیم که تعداد بازی‌های کمتری داشتند، اما تکرار می‌کنم که مهم‌ترین اتفاق برای ما امروز برد بود. می‌خواستیم با برد مقابل استقلال خوزستان منتظر دربی باشیم و جشن قهرمانی بگیریم.»

برانکو در مورد حذف بازیکن بازیساز از ترکیب تیمش گفت:« این مورد را قبول ندارم. بشار که امروز بازی کرد و در بازی قبلی هم در ترکیب بود. او در هر بازی به میدان رفته است. »

برانکو ادامه داد:« علیپور و منشا دو مهاجم ما هستند. هافبک‌های دفاعی ما را هم کمال کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه و ماهینی تشکیل می‌دهند که بستگی دارد کدام بازی کنند و هافبک‌های کناری ما هم امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و گاهی هم بشار رسن هستند. نمی‌دانم مشکل کجاست؟»

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل استقلال گفت:« موضوع دربی از فردا برای ما مطرح می‌شود و امروز بازی ما با استقلال خوزستان بود.»

برانکو در خصوص تشویق مسلمان روی سکوها و احتمال حضور او در ترکیب پرسپولیس برای بازی دربی گفت:« همان‌طور که گفتم، دربی از فردا برای ما شروع می‌شود و از فردا می‌توانیم صحبت کنیم. همه بازیکنان برای بازی‌های بعد کاندیدای بازی هستند و اولویت را در این بازی به جای مسلمان به بشار رسن، وحید امیری و فرشاد احمدزاده دادیم. سیامک نعمتی هم بود که بازیکن ارزشمندی برای ماست.»

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =