فرماندار رودسر: نباید کارهای بزرگ دولت را کوچک جلوه داد

فرماندار رودسر گفت: کارهای بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام‌شده و نباید آن‌ها را کوچک جلوه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی در حاشیه همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در وزارت کشور  با بیان اینکه کارهای بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام‌شده، گفت: نباید آن‌ها را کوچک جلوه داد و مدیران ادارات باید عملکرد خود را که نشان از عملکرد و پویایی دولت است به مردم اعلام کنند.

وی افزود: فرماندار بالاترین مقام اداری و اجرایی دولت در شهرستان است و باید راجع به تمام مسائل اداری و اجرایی شهرستان خود برنامه و طرح داشته باشد و بداند چگونه باید حرکت کند که در طول مدت حضورم در رودسر با شناسایی و ظرفیت‌سنجی استعدادها، آسیب‌ها و فرصت‌های شهرستان دنبال برنامه‌ریزی درست مسیر دولت با کمک مجموعه مدیریتی شهرستان هستیم.

وارسته با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مسائلی که مدیران اجرایی نباید با آن ارتباط بگیرند روزمرگی و درگیری با حواشی است، خاطرنشان کرد: روزمرگی باعث می‌شود فرصت مشورت با نخبگان و تفکر درباره مسائل آینده شهرستان را نداشته باشیم و از مسائل اصلی غافل شویم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی دولت در شهرستان باید به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند، گفت: اگر احساس می‌کنند ایده و خلاقیتی برای ارائه ندارند باید از فکر و ایده جوانان و صاحبان ایده استفاده کنند که از این طریق شهرستان به سمت تنوع و تفاوت حرکت خواهد کرد.

وارسته با اشاره به اینکه هرچقدر هم برای مردم تلاش کنیم بازهم کم است، اظهار داشت: وظیفه مدیران و مسئولان است تا برای رضای مردم تلاش کنند و هنر ما باید این باشد به انتقادات مردم پاسخ‌گوییم و لازم است کار قانونمندی برای پاسخگویی مجموعه اجرایی در شهرستان به مردم انجام شود و مدیران مکلف باشند به انتقادات و سؤالات مردم پاسخ دهند.

وی همچنین گفت: تأکید به سلسله دیدارهای مردمی و گفتگوی بی‌واسطه مردم با مسئولیت می‌تواند مدیران را در مقام پاسخگویی قرار دهد و اگر کسی به مردم اجحاف کرده می‌توانند آنجا طرح مسئله کنند و این برنامه سلسه‌وار ادامه خواهد داشت.

فرماندار رودسر با اشاره به تحول جدی در شهرستان افزود: ایجاد تغییر و تحول با مشارکت مردم باعث می‌شود شهرستان روند رو به رشدی را طی کند و مردم باید این احساس را داشته باشند که شهرستان با تحرک و پویایی روبرو شده و در مسیر پیشرفت قرارگرفته است.

فرماندار رودسر افزود: نشاط و شادابی سال جدید باید هدیه‌ای باشد برای مسافران نوروزی که با تمهیدات ستاد تسهیلات نوروزی و آماده‌سازی فضای گردشگری در شهرستان رودسر آماده حضور مسافران و گردشگران عزیز از سراسر ایران زیبا هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =