جمعه 31 فروردین 1397
یکشنبه 27 اسفند 1396 - 11:33:14 چاپ

دروغ‌پردازی با تصاویر یکی از طلاب حوزه علمیه در رسانه‌های مجازی

فرهنگ > دین و اندیشه - حجت الاسلام امیر حسین شهبازی، یکی از طلبه هایی ست که اخیرا تصاویر وی توسط برخی افراد سودجو کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو با اطلاعات دروغ و توهین آمیزی منتشر می شود.

به گزارش خبرآنلاین این طلبه حوزه علمیه با ارسال یادداشتی به خبرآنلاین اطلاعات منتشر شده با تصویر خودش در برخی رسانه های ضدنظام را تکذیب کرد.

متن ارسالی وی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پناه می برم به خدا از تهمت زنندگان، پناه می برم به خدا از دروغگویان.
این جانب امیر حسین شهبازی طلبه ساده ای که در تهران مشغول به تحصیل هستم و نه مدرس حوزه علمیه، نه مدرس دانشگاه، نه مربی جودو و نه طلبه ای از مشهد.
اینها جزئی از اباطیلی هستند که به نام احمد دشتلو و با عکس بنده منتشر شده است و بنده صراحتاٌ و علناٌ این هویت منتشر شده در فضای مجازی در چندروز گذشته را تکذیب می کنم.
در روز های گذشته تصویری برای بنده ارسال شد که متنی تنش زا و خلاف اعتقادات من و کاملا خلاف عقل، عرف و شرع در آن جای گرفته بود.
این متن با تصاویر بنده که توسط معانیدن کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو منتشر شده بود که ابتدائا این سوال برای من پیش آمد که این کار چه کسی می تواند باشد و به په دلیلی انجام شده؟
اما به هیچ جوابی نرسیدم و منتظر اتمام این ماجا بودم که ناگهان تصاویر خود را رسانه های معاند نظام مشاهده کردم اما نه با اسم و مشخصات بنده با صفحه ای جعلی.
در این جا از شخص یا اشخاصی که سبب این توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و سپس این جعل ناروا به بنده را انجام داد اند ابتدا به درگاه خداوند منان و سپس به مراجع قانونی شکایت می کنم.
نه فقط به علت توهین به شخص خودم بلکه به خاطر توهین و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و به دلیل به بازی گرفتن احساسات مردم شریف ایران. تُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ . امیر حسین شهبازی.



/6262

کلید واژه‌ها : دروغگویی - اخلاق - رسانه -
10 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 11:44:53
    پاسخ
    54 4

    فضای مجازی خوبه

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 11:49:51
    پاسخ
    6 143

    ولی حرف درستی زده مردم بین ولایت اسلام و ولایت طاغوت یک راه رو باید انتخاب کنند.اگه ولایت طواغیت رو میخان باید هزینشو هم بدن ما پیروز میشیم یا شهید میشیم که هردوشم برای ما پیروزیه

    • رحيم
      یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:08:21
      23 8

      چقدر تفاوت ميتونه باشه.طرز فكر براي من تعجب برانگيز هستش.آيا حكومت شاه زمين سوخته تحويل داد يا كشور با كلي سرمايه موجود و... متاسفم براي اين نوع نگرش.

    • بی نام
      یکشنبه 27 اسفند 1396 - 14:37:00
      23 0

      بفرما آفتاب آمد دلیل آفتاب

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 11:54:42
    پاسخ
    6 11

    برای من عجیبه که بعضی از مردم آدم شارلاتان خالی بند و فرصت طلبی از جنس آقای زم در آمدنیوز رو نشناختن. کافیه کمی به پرت و پلاها و به ظاهرافشاگریهاش با دیده عقلانی نگاه کنید تا احساسی. اینها ژست مخالفت با حکومت می گیرن که هر کی بهشون انتقاد کرد بگن این از طرف حکومته. من در خارج از ایران هستم و از این جور آدمها اینجا ریخته.

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:18:12
    پاسخ
    15 2

    فضای مجازی ما واقعا مسخره شده البته حکومت مقصره، زمانی که سختگیری های بی مورد میکردن فکر میکردن تا همیشه میتونن ادامه بدن

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:20:39
    پاسخ
    7 15

    من خدا رو شکر در هیچ گروه تلگرامی و ... عضو نیستم راحت یک مشت مزخرفات و ناامیدی تحویل مردم می دهند واقعا دیگه گندش دراومده

  • سيد حسام الدين يگانه
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:37:35
    پاسخ
    28 6

    الان هم اين سرزمين سوخته است بي انكه كسي بخواهد از روي عمد عليه نظام كاري بكند.بيكاري/فقر/گراني /تورم/تحريم/بلاهاي طبيعي/رانت خواري/فيشهاي نجومي و.........اينها اين سرزمين رو سوزانده نه اين طلبه بيچاره.

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:38:29
    پاسخ
    3 28

    اگه جمهوری اسلامی نباشه ما هم نیستیم. البته جمهوری اسلامی که توش واقعا تو همه موارد به" اسلام ناب محمدیص" عمل بشه.

  • بی نام
    یکشنبه 27 اسفند 1396 - 12:57:54
    پاسخ
    31 0

    پس انشالله شهيد شوي

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x