سرمربی پرسپولیس از عملکرد تیمش در بازی با نسف قارشی رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نسف قارشی گفت:«به یک امتیازی که گرفتیم راضی هستیم و می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. امروز، بازی خیلی مهمی برای تیم ما بود. توقع داشتیم بازی سختی امروز داشته باشیم. تیم نسف امروز متفاوت تر از بازی رفت ظاهر شد. توقع داشتیم این تیم با تمام انرژی خود مقابل ما بازی کند.هر چند گلی رد و بدل نشد اما بازی مهیج بود. با این حساب نسف باید خوش شانس‌تر از این‌ها باشد که بتواند به مرحله بعد صعود کند. بازیکنانم خیلی تلاش کردند گل بزنند. نسف خیلی خوب بازی کرد و برای ما آسان نبود که گل بزنیم و بازی را ببریم. من از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند. مسافرت خوبی داشتیم. از همه چیز رضایت دارم و تشکر می کنم.»

خبرنگاری از او سوال کرد که آیا تیمش می‌تواند قهرمان آسیا شود یا نه که برانکو این واکنش را نشان داد:«در کنفرانس دیروز هم گفتم که در گروه ضعیفی نیستیم. همه تیم ها قوی هستند. امروز نشان دادیم می توانیم مقابل همه تیم ها بازی کنیم. بازی امروز این امید را به من داد که مقابل همه تیم‌ها بازی کنیم. در نهایت ما در بازی پایانی با السد بازی می کنیم تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بالاتر صعود کنیم.»

برانکو در واکنش به اینکه تیمش می‌تواند السد را در تهران ببرد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود گفت:«البته اینگونه است. همانطور که دیدید نسف توانست السد را در خانه ببرد. ما مقابل السد برای پیروزی به میدان می‌رویم و از حضور تماشاگران نیز استفاده می کنیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    13 3
    یعنی چی که ستاره ها رو ذخیره میزاری؟
  • alireza A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    0 0
    دیگه از بازی دربی به اینور حالت بهم میخوره بازیهای پرسپولیس رو میبینی. اقای برانکو با این لجبازی کردنت خودتم به روزهای آخر تو پرسپولیس نزدیک میشی.وقتی یک پاسور خوب مثل مسلمان تو زمین نباشه علیپور نمیتونه گل بزنه.