با در اختیار داشتن یک تلفن همراه هوشمند و یک خودرو به سادگی می‌توانید در بندرعباس به درآمد مناسب دست پیدا کنید. تنها کافی است اپلیکیشن رانندگان اسنپ را دانلود و برای ثبت‌نام در ناوگان این سامانه اقدام کنید.

ثبت‌نام در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. گروه بازاریابی اسنپ در سراسر ایران فعالیت خود را در زمینه جذب راننده از طریق اپلیکیشن «پروموتر اپ» و به صورت مکانیزه پیش می‌برند. 

رانندگی با اپلیکیشن اسنپ چه مزایایی دارد

یکی از امتیازهای رانندگی با اپلیکیشن اسنپ در بندرعباس به میزان بالای درخواست‌های مسافران در این شهر برمی‌گردد. میانگین درآمد فردی که روزانه حدود 6 ساعت در این منطقه فعالیت می‌کند به ۲میلیون تومان در ماه می‌رسد.

اسنپ برای تشویق بیشتر رانندگان خود و همچنین حمایت از رانندگان فعالش طرح‌های انگیزشی متفاوتی را در نظر گرفته است. این سامانه در بندرعباس به صورت هفتگی بیش از ۸میلیون و پانصدهزار تومان جایزه به فعال‌ترین رانندگان خود اهدا می‌کند. اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های انگیزشی اسنپ در سراسر ایران از طریق پیامک و یا کانال‌های تلگرامی مربوط به هر شهر انجام می‌شود.

راننده معرفی کنید و هدیه بگیرید

اسنپ همچنین طرح ویژه‌ای را برای معرفی راننده در شهر بندرعباس در نظر گرفته است. طبق تعرفه این طرح به معرف هر راننده مبلغ ۱۰۰هزار تومان پاداش تعلق می‌گیرد. تنها شرط لازم این است که فرد معرفی‌شده ۱۰سفر موفق در یک هفته اول فعالیتش انجام دهد.

برای پیوستن به ناوگان اسنپ در شهر بندرعباس می‌توانید به دفتر این سامانه به نشانی بلوار پردیس، نبش خیابان طلوع، مجتمع پردیسان، طبقه 3 مراجعه کنید. همکاران اسنپ از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 تا 17 و پنجشنبه‌ها ساعت 8:30 تا 12 پذیرای مراجعه‌کنندگان هستند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768611