159 کلاس درس در استان مستقیماً توسط بانوان خیر مدرسه ساز ایجاد شده است

صبح امروز رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، گفت: اکثر ساخت و سازهای مهم به پشتوانه حضور بانوان انجام می شود و بی شک پشتوانه هر فرد موفقی در جامعه نیز یک بانوی ارجمند است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضوی با اشاره به نقش بی‌بدیل مادر در تربیت فرزند و نیز نقش پررنگ همسران در حمایت از مدیران توانمند افزود: بانوان نه تنها در احداث این مدارس بلکه در موفقیت مدیران مرد موفق نیز سهیم هستند و امروز مفتخریم که بازهم با عنوان بانوان خیر مدرسه ساز در این جشنواره حضور داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در ادامه خبر داد: ۳۲ پروژه در سال ۹۶ در قالب ۷۶ هزار کلاس با زیربنای 9 هزار و 285متر مربع ساخته، تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و نیز هشت پروژه دیگر داریم که در حال اجراست.

رضوی اشاره کرد: احداث دو استخر بزرگ شنا و چندین سالن چند منظوره ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته که در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این حوزه ۴۰ پروژه شامل 159 کلاس درس در استان مستقیماً توسط بانوان خیر مدرسه ساز ایجاد شده است و نیز در استان400 بانوی مدرسه یار داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پایان گفت: سه هزار و 500 کلاس درس در استان نیاز به عملیات تخریب و بازسازی دارند که همت بیشنر مسوولین ذی ربط را می طلبد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =