دردسرهای بازیگر «پایتخت» به‌خاطر قد بلندش

ایسنا نوشت: بازیگر نقش بهتاش در «پایتخت ۵» با بیان اینکه بسیاری قدش را مشکل‌ساز می‌دانستند، گفت: آن‌ها می‌گفتند وقتی قرار است از تو و بازیگر مقابل، نمای دو نفره بگیریم، صحنه قناس می‌شود، زیبا نیست ‌و برای خیلی کارها به این دلیل من را رد کردند.

بهرام افشاری درباره انتخابش برای ایفای نقش شیرعلی، برادر بهبود به پایتخت ۲، گفت: «محسن تنابنده تئاترهایم را ندیده بود ولی از من شنیده بود. وقتی دعوتم کرد اول پرسید زبان مازنی بلدی، می‌توانی صحبت کنی؟ گفتم نه اما می‌توانم این لهجه را دربیاورم. خودم عاشق سریال پایتخت بودم حتی از تمریناتم می‌زدم که حتماً این سریال را ببینم.»

بازیگر نقش بهتاش افزود: «سکانسی بود که شیرعلی باید زیر تخت دراز می‌کشید. به‌دلیل شرایط فیزیکی من خیلی سخت بود و اذیت شدم اما نتیجه خوب بود طوری‌که شیرعلی محبوب‌ترین بازیگر مهمان فصل دوم سریال پایتخت شد. بعد از پایتخت ۲ فکر می‌کردم ارتباطم با سریال پایتخت قطع شده تا اینکه برای فصل جدید از من دعوت شد؛ آن هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه و برای ایفای نقش پسر بهبود.»

بازیگر سریال «پایتخت« درباره قد بلند خود گفت: «بسیاری قد من را مشکل‌ساز می‌دانستند و می‌گفتند وقتی قرار است از تو و بازیگر مقابل نمای دونفره بگیریم، صحنه قناس می‌شود و زیبا نیست ‌و برای خیلی کارها به این دلیل من را رد کردند. اما خیلی از کارگردانانی که با من کار کردند، مثل رضا درمیشیان یا منوچهر هادی و سیروس مقدم، قد بلند من را فراموش کردند. اتفاقاً کارهایشان هم زیبا بود و خلاقیت به خرج دادند.»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    15 1
    دمت گرم مسئولین همدان قدر تو رو ندونستند