ایسنا نوشت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز پنجشنبه یک منطقه در محله الزیتون در شرق شهر غزه را بمباران کردند.

به گزارش منابع فلسطینی یک جنگنده ارتش صهیونیستی منطقه‌ای خالی از سکنه در شرق غزه را که در نزدیکی آن جوانان فلسطینی سرگرم تهیه بالون‌های آتش‌زا بودند بمباران کرد. گفته شده این حمله خسارت جانی در بر نداشته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین هم با تایید این خبر اعلام کرد که احتمال دارد این حمله توسط یک پهپاد اسرائیلی صورت گرفته باشد.

نظامیان رژیم صهیونیستی عاملان ارسال بالون‌ها و بادبادک‌های آتش زا به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین را با معمولا با پهپاد هدف قرار می‌دهند و در برخی موارد نیز درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین و ارتش صهیونیستی روی می دهد.

در همین حال، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی این رژیم هر گونه جنگ آتی با مقاومت در نوار غزه را به نفع خود رقم خواهد زد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مراسم فرغ التحصیلی گروه جدیدی از خلبان های ارتش صهیونیستی در پایگاه هوایی "ختصریم" گفت «هر کس ما را وادار به جنگ کند، از این کارش به شدت پشیمان خواهد شد و نیروی هوایی اسرائیل نقش تعیین کننده‌ای در هر گونه جنگ آتی در نوار غزه خواهد داشت!»

نتانیاهو همچنین گفت که اسرائیل به تلاش‌های خود برای جلوگیری از حضور نظامی ایران در داخل سوریه ادامه خواهد داد.

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از نتانیاهو نوشت که «ما بر مقابله با تهدیدات ایران اصرار داریم و نیروی هوایی اسرائیل به هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه ادامه خواهد داد. این کشور می‌خواهد اسرائیل را نابود کند، اما ما به آن اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهیم داد و قبول نخواهیم کرد که ایران سوریه را تبدیل به پایگاه شلیک موشک علیه اسرائیل کند.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    0 5
    این صهیونیست ها نه خودشان آرامش دارند و نه می گذارند دیگران آرامش داشته باشند. مجبوری تا صد سال دیگه هم مقابله کنی. اصلا زندگیتون با مقابله می گرده اما یادت نره که یک طرف معادله ای که طراحی کردی همواره خودتی.