شب تاریخی سه شیرها با پیکفورد و عالیجناب ساوت گیت

تکلیف سومین تیم مرحله نیمه نهایی بازی های جام جهانی 2018 مشخص شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوئد بدترین بازی اش در جام جهانی را برابر انگلستان تجربه کرد و شکست خورد تا زلاتان ابراهیمویچ شرط بزرگ به دیوید بکام را ببازد و ناچار باشد یک بازی ملی انگلیس را در ورزشگاه ویمبلی و با پیراهن تیم ملی انگلیس تماشا کند و ناچار باشد بین دو نیمه اش فیش&چیپس بخورد!

و جام اینگونه برای وایکینگ های زردپوش به پایان رسید. آنها پشت سد کلاسیک ترین انگلیس تاریخ ماند ند و بد باختند! انگلیس ساوت گیت روزهای باشکوهش را با بردی شیرین در همان 90 دقیقه کار را یکسره کرد. آنها در هر نیمه یک گل زدند و البته کمی بدشانس بودند که استرلینگ نمی خواست ضد حمله های شان را گل کند.

آنها دو بار روی دو کاشته ، دو ضربه سر تماشایی ، به دو گل رسیدند. گل اول را مک گویر پیش تاخته به زیبایی به ثمر رساند و در نیمه دوم و قبل از دقیقه 60 ، دله علی خیلی عالی با ضربه سری زیبا برای تیمش گل زد.

انگلیس در اینجام 8 گل از 11 گل خود را از روی ضربات ایستگاهی زده و 5 بار با سر گلزنی کرده اند. یعنی فوتبالی کاملا انگلیسی.

شاگردان ساوت گیت خیلی شیرین و روی درخشش پیکفورد در دروازه که چند توپ استثنایی را از برگ سوئدی گرفت ، توانست در جمع 4 تیم برتر جام جهانی باشد و سه شیر ها بعد از 28 سال تا اینجای جام پیش بروند. آنها حالا باید منتظر نتیجه بازی کرواسی و روسیه باشند تا رقیب پای فینال شان را بشناسند.

مسابقه ای که می تواند از ساوت گیت در کشورش یک افسانه بسازد.

انگلیسی که خود را صاحب فوتبال می داند و فقط یک قهرمانی در جام های جهانی دارد. این بار آیا سه شیرهای سرخ پوش با مربی جوان و این نسل کم حاشیه شان به تاریخ می پیوندند؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    4 2
    عالجنابان تا اینجا خدای شانس بودن
  • هومن DE ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    4 2
    گرت ساوت گیت در انتظار لقب سر