دوشنبه 30 مهر 1397
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:04:16 چاپ

شما نظر دهید/ با پیشنهاد کنسرت خیابانی همایون شجریان موافقید؟

فرهنگ > موسیقی - برگزاری کنسرت خیابانی داغ ترین خبر این روزهای موسیقی ایران است، نظر شما درباره برگزاری چنین رویداد هنری چیست؟ آن را اقدامی مثبت یا منفی ارزیابی می‌کنید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها بازار تعطیلی کنسرت‌های خوانندگان در اعتراض به وضعیت اقتصادی مردم حسابی داغ شده است و هر روز خبری در این باره به گوش علاقه‌مندان به موسیقی می‌رسد.

در چند روز گذشته پیشنهاد برگزاری کنسرت خیابانی رایگان برای بهبود حال مردم از سوی همایون شجریان (اینجا) موجی تازه در عرصه موسیقی کشور ایجاد کرد، موجی که موافقان و مخالفانی هم داشت که از آن جمله می‌توان به سیروان خسروی خواننده نام آشنای پاپ اشاره کرد.

سیروان خسروی که چندی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام از لغو کنسرتش به دلیل اعتراض به مشکلات اقتصادی مردم خبر داده بود، ابتدا ضمن استقبال از پیشنهاد برگزاری کنسرت خیابانی، برای برگزاری آن اعلام آمادگی کرد (اینجا) اما چندی بعد به یکباره مخالفت خود را با برگزاری این رویداد هنری اعلام کرد. (اینجا)

شهرام ناظری خواننده سرشناس هم ضمن موافقت با هر رویدادی که عامل شادی مردم است، یک سوال در واکنش به برگزاری کنسرت خیابانی مطرح کرد: «با برگزاری این کنسرت‌ها در خیابان مشکلات مردم حل می‌شود؟»

حال خبرآنلاین از کاربران خود این سوال را دارد که نظرشان درباره کنسرت خیابانی خوانندگان مطرح چیست و برگزاری چنین رویداد موسیقیایی را چطور ارزیابی می‌کنند؟

کاربران می‌توانند نظراتشان را در قالب کامنت در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنند.

241243

138 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:11:52
    پاسخ
    517 38

    هر عملی که در جهت شادی مردم باشه صد درصد خوب و پسندیده است و چه بهتر که از طرف همایون جان شجریان باشه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:59:18
      52 575

      با توجه به سوابق سیاسی این خانواده اجرای کنسرت خیابانی توسط شجریان بیشتر بازارگرمی سیاسی به نظر میرسه نه مردمی بودن

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:10:59
      51 359

      یعنی الان مشکل اصلی ما اینه این حواشی رو تموم کنیددبه اصل بچسبید که اوضاع اسفناک اقتصادی مردمه این شجریان امثالهم هم همه دیگه میدونن سطح رفاه و زندگیشون چیه و از داستان ها دنبال مقاصد خودشونن نه شادی مردم...

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:25:30
      361 26

      موسیقی شجریان ها علاوه بر شادی ، فهم و شعور حس والا را هم به همراه می آورد

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:29:15
      27 388

      تجمع کنند و بعد شلوغ بازی و اعتشاش هدفشون اینه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:32:53
      272 14

      این یک امر عادی در همه جهان است شانزلیزه پاریس تا حالا شاهد ده ها کنسرت بوده است

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:51:35
      54 6

      عاقل ماباشیم و اقایان نباشن اصلا طرح سوالش بی معنیهه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:30:49
      9 30

      اتفاقا برای این جور کارها بهتر است به سراغ موسیقی پاپ برویم

    • علیرضا
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:39:09
      73 10

      بی نام 12:29:15، اتفاقا اکثر کنسرتا رو یه سری اغتشاشگر با لباس شخصی به هم میزنن و هیچ وقت بازخواست نمیشن، البته بچه محلاشون دلواپس صداشون میکنن ولی هنوز معلوم نشده دلواپس چی هستن...

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:19:53
      21 6

      راستش يادم مياد فروردين امسال يه نفر تو تهران كنسرت رو تو پارك گذاشته بود،بيچاره اصلا سلبريتي نبود،هم خودش هم مردم دورشو دستگير كردن،حالا كي ضمانت ميده كنسرت همايون كسي رو دستگير نكنن؟

    • سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:26:10
      4 12

      با یک گل بهار نمیشه. باقی خوانندگان چی . این حرکت باید فراگیر و همیشگی باشه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:34:54
      27 4

      خیلی خوبه. فقط فکری هم به حال امنیت و رفاه و نظم این مراسم هم بکنید. تا با حضور قریب به یقین ده ها هزار نفری مردم خدای نکرده کسی آسیب نبینه. شاید برگزاری کنسرت در مکانهای بزرگی مثل پارک ملت یا دیگر پارکها یا فضای باز استادیوم آزادی بهتر باشه. همایون که کارهاش حرف نداره.

    • امیر تبریز اوغلی
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 18:23:11
      20 35

      به خود شجریان و ربناش رای گرفتن....... الانم با کنسرت پسرش افکار عموم رو منحرف میکنن

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 22:43:33
      1 2

      بسیار عالی و به موقع ..

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:43:33
      2 3

      صد در صد موافقم منتها فکر کنم مهم نظر مسئولانه نه خواسته ما

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:12:30
    پاسخ
    26 332

    آخه یکی نیست بگه، خود شما نبودی چند وقت پیش اجرای کنسرت نمایش سی رو لغو کردی، حالا الان یک دفعه به فکر شادی مردم افتادی؟ جمع کن بابا این بساط رو

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:19:45
      195 11

      آقای هوشمند کنسرت سی قیمت بلیطش بسیار گرون بود و توانایی خریدش برای همه مقدور نبود اما کنسرت خیایانی بلیط فروشی نداره و اگه داشته باشه بسیار ارزونه و امکان خریدش برای همه هست پس لطفا قبل از اظهار نظر اول کمی فکر کرده و بعد به همایون شجریان افتخار کن

    • پسرک
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:00:26
      13 23

      از گفتار درمانی دولت مردا به موسیقی درمانی سلبریتی ها رسیدیم با روحامی تا 1400

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 22:29:52
      0 0

      اگه به تتلو مجوز میدادن فرار مغزها اتفاق نمی افتاد.

    • شمس تبریزی
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 06:40:56
      0 2

      بی نام دوم، شما از همونهایی هستی که هر روز کامنتهای امثال شما را در اینجا میخوانم که از گرسنگی و فقر و فلاکت حرف میزنید. چی شد تا پای کنسرت وسط اومد، دست به جیب شدید؟ بهتون ثابت شد که دروغ میگید؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:13:22
    پاسخ
    35 318

    همه اینا یک شوآف برای اینکه چهره واقعی، زشت و ضد مردمشون رو زیر یک نقاب مردم دوستی پنهان کنند وگرنه که کی دلش برای مردم میسوزه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:14:19
      28 215

      شما نه الان رو بلکه تاریخ معاصر رو مطالعه کنید به وضوح میبینید که سلبریتی در یک کلام یعنی نون به نرخ روز خور

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:20:40
      89 21

      شما از اون دسته آدمهای مورد دار نیستی که از بالا بودن تعداد منفی ها لذت میبره ؟

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:36:41
      15 90

      آقای مورد نداری که خیال میکنی میزان مثبت منفی مثل کلاس اول دبستانی ها که خوب ها و بده مینویسن الزاما یعنی درست یا نادرست بودن یه مطلب اینو استاد بدون که تاریخ ثابت کرده لزوما هرچی اکثریت مردم باهاش همراهند درست نیست بعدشم در این روزگار که میشه مثبت و منفی رو هم راحت دستکاری کرد خوش باشی

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:37:20
      37 33

      تعداد مثبت و منفی ها ملاک درست و غلطی نیست.

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:30:16
      5 9

      چقدر هم مردم با نظرت موافق هستن

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:14:04
    پاسخ
    237 19

    دمش گرم که تو این شرایط وانفسا که همه به فکر خودشون هستند داری تلاش می کنی تا یک کاری برای مردمت انجام بدی، برو جلو ما همه پشتت هستیم.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:14:27
    پاسخ
    27 176

    خدا وکیلی از روی مردم خجالت نمی کشید که اینطور بازیشون می دید؟ تاسف آوره

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:18:40
    پاسخ
    21 21

    نه . مردم خودشونو میکشن

  • حسن
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:19:58
    پاسخ
    155 12

    شما به همایون خان اجازه بدید، چیکار دارید بقیه خواننده ها مخالفن؟ مگه مثلا پرسپولیس بخواد بازی خیریه برگزار کنه، حتما باید استقلال موافق باشه؟ همایون خان وظیفه فردی احساس کرده اجازه بدید به وظیفه اش عمل کنه. می خواست اختلاس کنه تا حالا انجام شده بود.

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:55:52
      19 159

      شجریان ها استاد سواستفاده از موقعیت ها هستن. اگر قراره کنسرت خیابانی برگزار کنید بهتره از طرف یه خواننده بیطرف باشه آقازاده هم نباشه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:47:14
      83 10

      شما به نظر مي رسه بايد خودتون رو به دكتر نشون بديد خانواده شجريان آفتاب موسيقي اصيل ايراني هستند حنجرشون صداي ايران و مناجاتشون مناجات افطار پاك درورد بر اين خانواده

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:09:04
      11 27

      همین دیگه .اون مشکل ۱۴۰۰ سالش با اسلام را باور کنیم یا ربنای سفره افطارش را

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:20:43
    پاسخ
    12 121

    به نظر من هر گونه فعالیت شخصی یا گروهی در ابعاد همین گروههای موسیقی با وام گرفتن از شرایط جامعه چه بد چه خوب نوعی کاسبی است.حتی اگر مادی نباشد کاسبی معنوی است .معنیش اینست که ما به خاطر شرایط بد مردم کنسرت مجانی یا خیابانی دادیم و یعنی ما اهداف متعالی داریم و ما چقدر خوبیم.کاسبی با درد و رنج مردم زشته.همایون هنرمند بزرگی است اما مشکلات مردم از او دور است چون وضعش خوبه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:57:08
      80 10

      چرا همیشه نیت خوانی می کنیم؟؟ کار خوب را باید استقبال کرد با هر نیتی. چرا با این کارها افراد را ناامید از فعالیت مثبت می کنیم.

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:21:48
      27 8

      پس به نظر شما حرام است ؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:21:41
    پاسخ
    51 11

    اگر برای تبلیغ و بازارگرمی شخصی خواننده و برانگیخته نمودن احساسات سیاسی مردم خسته نباشد نه تنها اشکالی ندارد بلکه عام المنفعه است و ثواب هم دارد .

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:28:54
    پاسخ
    89 3

    بعد از سخنان دیشب رئیس جمهور دیگر لازم نیست.به اندازه کافی شاد هستم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:29:40
    پاسخ
    93 6

    اصلامگر می شودکسی با کنسرت رایگان مخالف باشد.

  • خانم کارمند
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:34:28
    پاسخ
    74 5

    من با حداقل میزان شادی دسته جمعی توی این شرایط ، بسیار موافقم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:36:57
    پاسخ
    21 56

    شكمم غار و غور ميكنه كنسرت كيليوي چند

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:40:36
    پاسخ
    16 93

    این اقا هم میخواد از نمد مردم که گریبانگیر مشکلات اقتصادی هستند کلاهی برای خود ببافد چرا هیچگاه این فکر به سرش نزد که برای مردمیذکه پول بلیط نداشتند کنسرت مجانی بذاره

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:07:25
      49 9

      با خودتون چند چندید ؟ اگه کنسرت باشه یه جور ایراد می گیری اگه نباشه یه جور چرا در مورد شخص ثالث فکر ناجور می کنید ؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:43:09
    پاسخ
    9 65

    اگر جیب مردم را خالی نکنه خوبه وقتی رفتی یه مجموعه عریض و طویل برا جمع اوری بلیط گذاشته باشه

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:25:58
      11 4

      متاسفانه چشم و گوش بستید کنسرت مجانی است

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:55:31
    پاسخ
    53 2

    ما در جامعه ای زندگی می کنیم که از هیچ یک از کانال های شادی جمعی برخوردار نیستیم و انواع استرس ها را تجربه می کنیم . با توجه به این امر سنگینی مشکلات برای جامعه دوچندان خواهد شد. این مشخص هست که کنسرت خیابانی دلار را ارزان نمی کند ولی همین که می تواند برای مدت زمانی کوتاهی مردم را شاد کند و از غم آنها بکاهد و به انها انرژی و روحیه بدهد می تواند گامی مثبت باشدچه چیز دیگری غیر از کالاهای فرهنگی این اثر را دارد؟. در غیر اینصورت واقعا تحمل این همه فشار برای جامعه غیرممکن می شود. بنابراین بالاخص اگر این اقدام در مناطقی انجام گیرد که فشار بیشتر است و مردم امکان استفاده کمتری از کالاهای فرهتگی را دارند به نظر خیلی هم مفید است.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:57:05
    پاسخ
    64 6

    بعد از نه سال که ساکن کانادا بودم، سه هفته هست که به ایران برگشتم، خیلی چهره شهرها تغییر کرده خصوصا شهر خودم اهواز ولی بیش از اون اخلاق و روحیه مردم تغییر کرده، همه ناامید، هم خسته و همه عصبی.... با هر قدمی که این خستگی و ناامیدی و عصبیت را از مردم کمی دور کنه موافقم، امیدوارم صدای تغییر جامعه را هم آنهایی که باید شنیده باشند که فردا خیلی دیر خواهد بود

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:12:26
      12 1

      چه موقع خوبی اومدی دلار اوردی به ریال خرج میکنی

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:04:43
    پاسخ
    50 10

    بعد از کنسرت چه کسی پاسخ گوی جوانان دستگیر شده است که جرمشان فقط شادی کردن بوده

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:12:07
    پاسخ
    55 2

    همایون خان میتونه کنسرت بده و مخاطبانش هم کلی شاد بشن ولی لطفا کنسرت رو از چهار راه ولی عصر پایین تر برگزار کنه حداقل کارایی اش برای محرومین واقعی باشه نه یک عده کافه نشین مرکز شهر مثل خودم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:14:45
    پاسخ
    14 7

    بنظر من مشکل میشه مسئله امنیتی کنسرت خیابانی را حل کرد کی می تونه تعهد بدهد اتفاقی یا سر و صدایی از نوع ... پیش نمی اد اونوقت دودش به چشم جامعه موسیقی و هنری که دیوارشون از همه کوتاهتره میرود کنسرت مجانی بدهید بهتر از خیابانی است

  • مهدی قاسمی
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:16:42
    پاسخ
    21 5

    موافقم. 100 ...

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:30:44
    پاسخ
    45 13

    بعید است خیابانی پیدا شود که گنجایش طرفداران فرزند خسرو آواز ایران داشته باشد.

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:38:43
      25 3

      اسمش خیابانی هست اما می تونه مثلا تو پارک ملت باشه

    • پسرک
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:02:34
      7 34

      همون به قول تو خسرو اواز ایران ی متکبره ک هیچ کی غیر خودشو قبول نداره ...نگاهی به کتاب راز مانای این اقا کن که چطوری تمام اساتید گرانقدر موسیقی رو مضحکه ی خودش کرده

  • mohsen
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:31:18
    پاسخ
    25 4

    زمان خوبی برای از یاد بردن قیمت دلار

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:32:41
    پاسخ
    36 5

    فقط مخصوص تهرانی هاست یا مردم درجه ده استانهایی مثل کهکیلویه و لرستان و ایلام هم می توانند استفاده کنند؟

    • آرین
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:10:12
      2 7

      برای شهرهایی که کنسرتها را بهم میریختن نیست

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:33:14
    پاسخ
    20 10

    اگه به حل مشکلات جامعه الالخصوص قشر کارگر و کم درامد کمک میکنه صد در صد موافقم اخه برادر من این چه نظر سنجیه که میکنید

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:42:14
      28 10

      اصلا چه ربطی دارد.وزرا و ریس جمهور و نمایندگان مجلس باید مشکل کارگر رو حل کنند نه یک هنرمند که هدفش تزریق شادی به جامعه است.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:41:45
    پاسخ
    20 3

    با کنسرت های خیابانی صد در صد موافقم ولی اینکه خوانندگان معروف حتمی اجرا کنند را الزامی نمی دانم. جوانانی که علاقه دارند می توانند کار خود را در خیابان به سمع و نظر مردم برسانند و خود را محک بزنند.

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:59:46
      3 0

      با این کار چند نفر کنسرت رو می بینن ؟ 100 هزار تا ؟ 200 هزار تا؟ ... و در ضمن با یک کنسرت چند ساعت شاد میشن؟ یک ساعت، دو ساعت ، یک روز؟ با یک کنسرت نمیشه جامعه رو شاد کرد

    • بی نام
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 21:38:11
      0 0

      اقای شجریان مسعول وضع بد اقتصادی نیستند اما کنسرت هیچ کمکی به جیب خالی پدری که کودکش گرسنه س نمیکنه و نمیتونه مرحمی باشه بر قلبها دوست خوبم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:48:41
    پاسخ
    3 16

    کجا ؟ کدوم خیابون ؟ مگه همچین جایی تو تهران داریم که بشه کنسرت داد. اصلا شهرهای ما آمادگی چنین رویدادی رو ندارن

  • مجید
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 11:57:47
    پاسخ
    25 11

    با خوندن نظرهای مختلف آدم تازه میفهمه که مساله شناخت و آگاهی از مسایل اجتماعی چقدر در مرز فاجعه قرار داره.عدم تفکیک موضوعات از هم ، خط و ربط سیاسی و جناحی در تجزیه و تحلیل ها، مقایسه های نابجا، موضع احساسی گرفتن، منافع شخصی و ... سراسر آفت کجایی فرهنگ

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:14:57
    پاسخ
    9 5

    بله

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:15:30
    پاسخ
    17 5

    حالا اصلا همایون شجریان هم کنسرت برگزار کنه، مگه وظیفه اونه که با کنسرتش مشکلات رو برگزار کنه. اون می خواد فقط از امکانی که داره استفاده کنه برای خدمت به مردم

  • سحر
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:16:51
    پاسخ
    18 5

    هاعامو موافقم موافق،البته اگه فیلتر نکنن صداشو

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:17:00
    پاسخ
    4 4

    آخه اگر قرار به برگزاری کنسرت هم هست باید ببینیم می تونیم با امکاناتمون برگزار کنیم یا نه، حالا تهران هم بشه مگه اصلا استان های دیگه ما شرایطش رو دارند؟

  • روشنک
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:17:42
    پاسخ
    7 6

    بسیار عالیست قطعا در هر شرایطی موسیقی بخصوص سنتی ایران موجب شادی مردم میشه حالا نه به خاطر شرایط کنونی.موافقم.دوست دارم بدونم کی و کجاست که برم.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:19:37
    پاسخ
    15 6

    حواسمون هست اصلا که همایون مسئولیتی برای حل مشکلات کشور نداره که می خوایم با کنسرت گذاشتنش همه چی حل بشه.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:20:27
    پاسخ
    8 5

    عالیه.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:21:02
    پاسخ
    7 2

    طرح در کل اقدام خوب و قابل پسندی هست که اگر با توجه به شرایط و امکانات جامعه به شکلی باشه که واقعا بتوان نام کنسرت را روی اون گذاشت.

  • یوسف
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:26:49
    پاسخ
    8 4

    سلام آقایان مخالف و دلواپس نماد شما در اذهان ما خاوری ه چفیه بند بود که خود بهتر از ما میدونید چکار با بیت المال و مردم و نظام کرد و هرگاه دلواپسان لب باز میکنند ناخداگاه خاوری در نظرم می آید. و نماد ما برای شما شجریان است که آوازه هنریش افق ها را در نوردیده و به قول شما خائنی بود که در جریان زلزله بم ، تمام عواید آن را به زلزله زدگان بخشید انصاف داشته باشید میبینید دلواپسان بزرگترین خائنان مملکتند

  • امیر
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:34:19
    پاسخ
    5 2

    با سلام به نظر من برگزاری کنسرت خیابانی خیلی عالیه

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:35:02
    پاسخ
    4 1

    فک میکنم برگزاری کنسرت خیابانی برا مردمی که آستانه تحملشون پایین اومده و هر روز یه خبر مرتبط با گرونی و فساد و رانت رو میشنون باعث شادی باشه و برای چند ساعت هم که شده از این فضا درشون بیاره

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:35:55
    پاسخ
    3 1

    فک میکنم برگزاری کنسرت خیابانی برا مردمی که آستانه تحملشون پایین اومده و هر روز یه خبر مرتبط با گرونی و فساد و رانت رو میشنون باعث شادی باشه و برای چند ساعت هم که شده از این فضا درشون بیاره در جمع بندی میتونم بگم نظر من مثبته

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:39:51
    پاسخ
    5 1

    در این دوران سختی و مشقت چه اشکالی داره اگه کسی میتونه حتی برا لحظاتی مردم رو شاد کنه .....کشتی تایتننیک فیلمش رو یادتونه در اون لحظات غرق شدن نوازنده ها می نواختن تا تعدادی در آرامش بمیرند

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:42:55
    پاسخ
    4 2

    هرکاری که اندک تاثیری در روحیه مردم داشته باشه وموجب بشه برای لحظاتی از مشکلات روزمره مانند گرانی وارز ودلار وبی آبی وبی برقی ووووو دور بمانند وشاد باشند وخوش خیلی خوبه .چه برسه به اینکه کنسرت زنده باشه واونهم همایون شجریان چی بهتر از این .امیدوارم که بزودی کنسرتهای خیابانی توسط خوانندگان پرطرفدار برای مردم اجرا بشه

  • مهاجری
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:45:07
    پاسخ
    4 3

    من با این ایده موافقم. چون واقعا تاثیر مثبتی در روحیه مردم خواهد داشت

  • منوچهر
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:47:57
    پاسخ
    18 6

    سلام، بله من موافقم. شنیدن موسیقی خوب همیشه خوبه. دست ایشون هم درد نکنه.

  • نازی
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:48:18
    پاسخ
    16 6

    موافقم که مردم در خیابان و بطور دسته جمعی شادی کنند

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:51:00
    پاسخ
    0 1

    به شرطی که تو همه شهرهای ایران باشه

  • علی شاکرمی
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:53:12
    پاسخ
    4 3

    همایون یادگار سلطان موسیقی سنتی ایران، استاد محمدرضا شجریان البته که موافقیم، امیدوارم خرچه زودتر شاهد این اتفاق مبارک در یکی خیابان های تهران باشیم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:53:49
    پاسخ
    3 3

    بله با شجریان با کنسرتش با شادی عمومی با همه اینها موافقم

  • ho3ein
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:55:53
    پاسخ
    0 3

    پیشنهاد خوبیه ای کاش گاهی سایر خواننده ها هم این حرکتو میکردن... ولی در حال حاضر چاره درد مردم نیست قطعا... کمی منطقی نگاه کنیم قشر ضعیف جامعه ی ما روحشون از کمبود ها و فشار زندگی به درد اومده و چاره اش هم فقط اصلاح وضعیت موجوده....

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:57:29
    پاسخ
    2 2

    درود بر همایون

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:58:20
    پاسخ
    3 2

    ای کاش استاد بزرگ هم می تونست کنسرت بده

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:00:49
    پاسخ
    4 2

    خبرآنلاین چقدر دغدعه اوضاع اقتصادی خراب مردم مستضعف را دارید؟کنسرت و تار و تنبک برای مردم نان و آب نمی شود.دست از سیاسی بازی بردارید.آزاده باشید و بدون سانسور نشر دهید.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:01:34
    پاسخ
    1 2

    بلی

  • مریم
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:23:24
    پاسخ
    10 10

    خیلی خوبه که هنوزن چنین ادمایی وجود دارند که به فکر بهتر کردن حال مردمن و به منفعت خودشون فکر نمیکنن، واقعا باید بهشون افتخار کرد

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:26:39
    پاسخ
    11 5

    حال این مملکت بد و با یک کنسرت درست نمیشود

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:30:28
    پاسخ
    8 7

    تو کدوم خیابون برم جا بگیرم؟

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 08:45:21
      2 0

      شوش و مولوی و راه اهن. اگه برای مردم فقیر است باید اونجا باشه نه قیطریه و فرمانیه و فرشته

  • سجاد
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:32:39
    پاسخ
    11 21

    مخالفم و دلایل فراوانی دارم که به مصلحت نیست اینجا عنوان کنم . راه های زیادی برای شاد کردن جامعه است و این راه را در این برهه از زمان مناسب نمی بینم و مخالفم

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:10:44
      1 1

      قربان لطفا دلایل رو بفرمایید مثل مسولین کشور وعده سرخرمن ندید

  • هدیه
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:39:19
    پاسخ
    4 4

    موافقم.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:39:32
    پاسخ
    6 3

    من که آرزومه ...... ولی یکسری ظرفیت ندارن یا از روی کینه یا به خاطر ازدحام جمعیت میزنن همه چیز رو به هم میریزن ..... خودتون بهتر میدونید چی میگم ......

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:43:45
    پاسخ
    1 0

    تو این تهران شلوغ و پر ترافیک و بر سر و صدا کجا میشه کنسرت خیابانی برگزار کرد؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 13:48:17
    پاسخ
    3 4

    این هنرمند رو مردم دوست دارن اما سیاست حاکم همیشه با کنسرت مشکل داشته وافراد رو برای به هم ریختن کنسرتها تحریک و تغذیه میکرده اما در بزنگاهی که نیاز به مردم دارند از این کار حمایت میکنند که این یعنی مردم فریبی یعنی تخلیه کردن مردم به نظرم نه اقای شجریان ونه خواننده دیگری نباید این کار را کنند و به مردم پشت کنند. اگر اوضاع دوباره عادی شود دوباره همان روال قبل اجرا میشود.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:02:48
    پاسخ
    3 1

    به نظرم تنها جایی که میشه کنسرت عمومی و رایگان برگزاری کرد، ورزشگاه آزادی است

  • سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:06:59
    پاسخ
    1 2

    بذارید اما همه انواع موسیقی ها رو

  • بهنام صادقی
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:11:37
    پاسخ
    0 1

    سلام:باید قبول کرد شاد بودن جزء قطعیه زندگی همه انسان ها هست با تشکر

  • سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:12:29
    پاسخ
    2 1

    آخه اصلا امکانات فنی و صوتی و تصویری و ... این کار رو ما تو ایران داریم که درباره اش حرف می زنیم ؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:16:36
    پاسخ
    3 0

    خیر

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:22:18
    پاسخ
    1 2

    ما موافقیم همه مردم هم موافقند، ولی قطعا مسئولان چون با هر شادی برای مردم مخالفن اجازه چنین کنسرتی را نمی دهند، شک نکنید

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:32:31
    پاسخ
    6 5

    استاد شجریان وفرزندخلفش همایون نیازی به تظاهرندارندچون در قلب و جان ملت جادارندکسانيکه با زدن تهمت به این عزیزان مردم سعی در کم ارزش جلوه دادن اينکاردارندبگويندخودشان برای مردم چه کارکرده اند؟ به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل وگرمرادنيابم به قدر وسع بکوشم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:35:47
    پاسخ
    4 3

    وقتی هموطنت برای اعتراض از فشار اقتصادی به خیابون اومده روت میشه بری تو خیابون شادی کنی؟

  • خودم
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 14:53:26
    پاسخ
    0 1

    نگاه ما یا سیاه یا سفید، درسته پلیدی جامعه رو در نوردیده اما حداقل با امید به این قضیه نگاه کنیم. گاهی اوقات یک جرقه با هر دلیل شادی، سیاسی یا هر چیز دیگه ای آغاز یک راه جدید میشه. مشکلات ما با اینجور کنسرت ها حل نمیشه اما حرکت رو به جلویی محسوب میشه به نظرم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:07:03
    پاسخ
    1 2

    به نظر شما دلواپس ها اشکالی دارد ؟ البته الان خوب است که اتفاق بیافتد چون فکر می کنید که شاید حواس معترضان برای یک روز هم که شده پرت خواهد شد .

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:10:49
    پاسخ
    3 7

    من موافق نیستم در پارکها هم که می روی چندتا قدم بزنی واز نوای طبیعی پرندگان استفاده کنی می بینی به فاصله ای نزدیک صدای موسیقی می اید که خیلی هم خسته کننده است وهم غم انگیز شاید در بعضی از پارکها بیش از ده نفر موسیقی می زنند ایا این ظلم به پرندگان خوش صدای پارکها نیست

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:27:00
    پاسخ
    3 5

    چرا که موافق نباشیم؟ عده ای پول ندارند بروند کنسرت ولی دوست دارند خواننده محبوبشان را از نزدیک ببینند که برایشان برنامه اجراءمیکند بازم این هنرمندعزیزکه به فکر شادکردن مردم هست عده ای انگارفقط دوست دارند مردم گرفتار رنج و مشکلات و غم و غصه باشند این نظرسنجی های شما خبرآنلاین خوبه که درهمه ابعاد از مردم صورت بگیرد تا نه سیخ بسوزد نه کباب همه سلایق برای رسیدن به حد تعادل باید در نظرگرفته شود نه فقط سلیقه عده ای خاص که متاسفانه همیشه میخواهندمردم در گریه و زاری و غصه بمانند

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:31:40
    پاسخ
    4 5

    بله

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:34:07
    پاسخ
    5 5

    موسیقی ایرانی مناسب کنسرت خیابانی نیست برای محافل جمع و جور است

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:50:18
    پاسخ
    7 4

    اصلا برام مهم نيست چيزاي مهمتر ديگه مثل ارامش اقتصادي برام مهمتره

  • سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:57:13
    پاسخ
    5 3

    باید همه گیر بشه و نه فقط با همایون شجریان

  • رضا
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:05:29
    پاسخ
    2 4

    مردم و گروههای هنرمندی که قصد اجرا دارند گذاشته و ترتیب برگزاری را به صورت رایگان و برای استفاده عموم فراهم آورد. دلایل آن میتواند شرایط گرما، وضعیت کمتر مناسب صدا در خیابان، ملاحظه حال ساکنان محل و خیابانها ذکر شود. نکته مهم ثبت و به عبارتی اسکن کردن کارت ملی شنودنگانی است که به سالن یا محل برگزاری وارد میشوند. در کشورهای صنعتی حتی باید مشخص باشد بلیط چه صندلی به چه شماره ای به کدام شهروند فروخته شده است. چون برگزاری کنسرت در سالن، ورزشگاه یا هر محل دیگری ترجیحا بدون دریافت هزینه انجام میشود تعیین دقیق صندلی و هویت شخصی که نشسته از نظر پیاده سازی کمی اشکال دارد. ولی هویت تمام وارد شوندگان به سالن برگزاری لازم است با اسکن کارت هوشند توسط نیروی انتظامی دقیقا مشخص باشد.

  • رضا
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:15:42
    پاسخ
    5 9

    همچنین نصب دوربین از زوایای مختلف برای پوشش کامل سالن برگزاری برای انجام عملیات تشخیص هویت در صورت وقوع جرم و حضور نامحسوس برادران خدوم گمنام در میان حضار، هوشندانه و ضروری خواهد بود. بازرسی بدنی ترجیحا با بادی اسکنر مشابه فرودگاه جهت جلوگیری از بمب گذاری و کشته سازی ضروری است.در این شرایط باید هوشیار بود که طرفهای متخاصم یا خود تلاش برای ایجاد یک شعله فراگیر توسط عوامل فریب خورده هستند یا از هر رویدادی در کشور برای ایجاد جرقه استفاده خواهند کرد. حمایت دوره گردهای مبتذل و ساخت آهنگهایی مانند آنچه که گوگوش و قیمشی کلاهبردار اجرا کرده اند یا حمایتهای حقه بازهایی مانند ابی و داریوش با لابی گری و پرداخت پولهای کلان انجام شده است.از داستان این کنسرتهای خیابانی بوهای خطرناک و عجیبی به مشام می رسد

    • بی نام
      سه شنبه 16 مرداد 1397 - 20:45:34
      3 4

      مگه میدون جنگه؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:33:22
    پاسخ
    8 7

    کاملا موافق هستم و فکر می کنم در این شرایط ناهنجار با فشارهای خاجی و اقتصادی شاد کردن مردم مستاصل نه تنها مفید بلکه لازم نیز هست .

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:50:55
    پاسخ
    11 7

    صددرصدموافقم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:13:19
    پاسخ
    6 4

    موافقم هر كاري که در جهت شادی مردم باشه، خوب و پسندیده است از هر كسي ميخواد باشه

  • علی
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 17:57:52
    پاسخ
    6 6

    حتما لازمه این کار باید خیلی زودتر انجام شود ما غمگینترین مردم جهان هستیم جمع شدن مردم در یک محل باعثایجاد شادی می شود وتنها بودن باعث ناراحتی و افسردگی میشودلطفا به امار خود کشی ها توجه کنید

  • سعید
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 18:17:37
    پاسخ
    10 7

    یک موسیقی دان مشهور میخواد کنسرت رایگان برگزار کنه . این نظرسنجی میخواد آخه ؟ از خدامونه به خدا

  • سه شنبه 16 مرداد 1397 - 18:43:24
    پاسخ
    3 3

    موسیقی خیابانی را بدهید دست گروه های جوان تر و ناشناس تر

  • سعید
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 18:51:04
    پاسخ
    5 4

    فکر نکنم کنسرت برگزار کنند چون تمام این خواننده ها عاشق پول هستند. از این کارها دل بزرگ می خواهد

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 19:27:11
    پاسخ
    1 4

    پیشنهاد عالی است لطفا مسئولین هم تدابیر لازم را بیندیشند تا عالی برگزار شود انشالله و شروع شود از این جهش های خیابانی و شادی های مردم. کمک کنید ایرانی در هر جای دنیا زیر پرچم کشورشان جمع شوند با هر عفیده و مذهب.

  • کوشا
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 19:33:44
    پاسخ
    3 5

    این مملکت درست نمیشه. هممون فکر میکنیم هر کسی که یه پیشنهاد خیرخواهانه میده یه خنجر پشتش قایم کرده بنده خدا شجریان میگه میخواد برای کسایی که استطاعت مالی ندارن کنسرت بذاره یکی میاد وصلش میکنه به اسراییل یکی میکه روحانیچیه یکی میگه میخواد انقلاب کنه. اون یکی میگه میخواد ملت رو بچاپه. یه خورده به هم اعتماد کنیم بد نیست. این بنده خدا جزو تنها نفراتی هستش که هیچ حاشیه ای نداشته.

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 19:45:17
    پاسخ
    8 4

    برگزاری چنین اجرایی در این شرایط فقط و فقط به قصد منحرف کردن افکار عمومی هست چطور مسئولین تا قبل از این اسم موسیقی و کنسرت که میومد همه هزار و یک اشکال شرعی می تراشیدن؟ چطور شده الان انقدر همه اقبال نشون میدن به این ماجرا؟ اگر تو شرایطی غیر از این بود هیچ وقت مسئولین حاضر به برگزاریه جلسه با همایون جهت فراهم کردن مقدماتِ کنسرتش اون هم از نوع خیابونیش میشدن؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:00:02
      0 0

      البته به جز استقبال یک عضو شورای شهر خبری از استقبال دیگه یا اعطای مجوز نیست

  • سعید
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 20:12:17
    پاسخ
    4 7

    سلام.کاملا موافقم و از ایشان تشکر میکنم

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 21:24:46
    پاسخ
    24 3

    به خدای احد و واحد که دیگه این چیزا برای ما مهم نیست... باور کنید... من برای فردا پول کرایه رفتن به سرکارو ندارم... با این کنسرت جیب من پر پول میشه؟؟؟

  • بی نام
    سه شنبه 16 مرداد 1397 - 23:36:15
    پاسخ
    1 4

    به نظرم با توجه به ابنکه در حل مشکل کرسنگی مردم نقشی نداره ولی برای مملکتی که توش قشری هستند که پول رفتن به کنسرت ندارن خیلیم خوبه البته تعداد این افراد کمم نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 04:06:31
    پاسخ
    1 3

    عااااالی چقدر خوب که فرصتی فراهم بشه که قلب و روح مردمان ما با هنر و اواز وشعر همراه باشه بقول شاعر شیرین سخن: اشتر به شعر عرب در حالت است و طرب گرطبع نیست تو را کج طبع و جانوری

  • رضا
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 07:04:01
    پاسخ
    1 5

    با توجه به اینکه این خانواده همیشه حامی مردم بودند این حرکت که باعث شادی مردم میشه خیلی حرکت قشنگی هست ما هنوز کنسرت استاد شجریان در حمایت از زلزله زدگان بم را از یاد نبردیم

  • بی نام
    چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 18:38:23
    پاسخ
    5 3

    هدفشون از این کارها کاملا برای انسان های فهمیده و عاقل روشن و واضحه. همین الآن سالنهای کنسرت رو نمی تونن درست کنترل کنن و مشتریان این کنسرتها هم غالبا انسانهای مقیدی نیستند. می خوان به تدریج با ایجاد و گسترش کنسرتهای خیابانی به بی حیایی و شورش ها کمک کنند. البته جریان لیبرال و غربگرا درون کشور کاملا از این اتفاق حمایت خواهند کرد.

  • بی نام
    جمعه 19 مرداد 1397 - 00:13:51
    پاسخ
    0 0

    متاسفم که هیچیک از هنرمندان ، ورزشکاران و مقامات و بازیگران نخود هر آش و روشنفکر نماها ، حتی تسلیت کوتاهی به وکیل داغدیده ، آقای سلطانی نگفتند . سلطانی ها برای ما و نسل بعد از ما اینهمه مصیبت را تحمل میکنند والا می توانستند با یک توبه نامه و چرخش فرصت طلبانه خودشان را نجات بدهند . دریغ از ذره ای قدر شناسی

  • بی نام
    جمعه 19 مرداد 1397 - 01:59:27
    پاسخ
    0 0

    خیر

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین