تأمین دارو و تجهیزات را در شرایط فشار اقتصادی حیاتی تر از سایر امورات است

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خوشبختانه تمهیدات خوبی در سازمان های بیمه ای صورت گرفته است و با این وجود می توان برنامه ریزی بهتر و مطلوبی انجام داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دكتر ساكي در جلسه ي تبيين اهداف و سياست هاي كلي دانشگاه علوم پزشكي لرستان عنوان كرد: در شرايط كنوني و مشكلات اقتصادي كه از طرف غرب به كشور تحميل شده است نياز داريم كه در مورد سيستم هاي اداري و عملياتي بازنگري داشته باشيم. وي ابراز داشت: با اين شرايط نقش افراد در چرخاندن امورات بسيار حائز اهميت خواهد بود. رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: در اين بين وظايف زير مجموعه هاي تابعه ي دانشگاه بسيار مهم است چرا كه مديريت هزينه ها بايد از اين زيرمجموعه ها آغاز شود.

دكتر ساكي در ادامه عنوان كرد: خوشبختانه تمهيدات خوبي در سازمان هاي بيمه اي صورت گرفته است و با اين وجود مي توان برنامه ريزي بهتري انجام داد. وي گفت: تشكيل هيأت امناي ارزي يكي از برنامه هاي ابلاغي وزارت بهداشت است كه به ساماندهي هزينه ها كمك خواهد كرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: يكي از مهم ترين مشكلات موجود عدم آگاهي پرسنل و نيروهاي عملياتي از مشكلات است. دكتر ساكي گفت: برگزاري جلسات متعدد به ويژه با كادر بخش درمان مانند پزشكان و پرستاران مي تواند به همراهي و همدلي بيشتراين نيروها با مديريت هزينه ها بينجامد.

دكتر ساكي همچنين تشديد نظارت و پايش مستمر مديران و مسئولين واحدهاي مختلف دانشگاه از عملكرد نيروهاي تحت مديريت شان را يك ضرورت دانست و گفت: نظارت ها بايد بيشتر شود تا به يك عملكرد بهينه نزديك تر شويم. وي ادامه داد: استفاده از نظرات كارشناسان آگاه نيز بايد در برنامه انجام امور قرار گيرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تأمين دارو و تجهيزات را در شرايط فشار اقتصادي حياتي تر از ساير امورات دانست و گفت: بايد تلاش كنيم دارو و تجهيزات ضروري را حداقل تا يك سال ذخيره سازي كنيم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =