آمادگی دانشگاه لرستان در راستای رفع چالش‌های استان و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

رئیس دانشگاه لرستان در جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد گفت:همکاری بین انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان و دانشگاه لرستان باید افزایش یابد و تقویت شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه‌ی مشترک بین مسئولان دانشگاه لرستان با جمعی از نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد استان برگزار شد و رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی در این جلسه تصریح کرد:«دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که در راستای رفع چالش‌های استان و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و سایر موضوعات، همکاری و تعامل خود را با انجمن‌های مردم نهاد استان، بیشتر نماید».

باید از گسترش فعالیتهای مردم نهاد حمایت نماییم

دکتر عزیزی توضیح داد:«هرچقدر میزان فعالیت و مشارکت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد یک جامعه بیشتر و گسترده‌تر شود سطح توسعه‌یافتگی آن جامعه نیز بیشتر خواهد شد و ما باید از گسترش فعالیت‌های نهادهای مردم‌نهاد حمایت نماییم».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت:«بایستی مشارکت اساتید و دانشجویان را در همکاری با سازمان‌ها و انجمن‌های مردم نهاد استان افزایش داد».

لرستان

دکتر خسرو عزیزی افزود:«در دوره دولت تدبیر و امید و براساس سیاست و رویکرد افزایش همکاری و ارتباط بین دانشگاه با جامعه و صنعت، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه لرستان به مدیریت ارتقاء یافت و تفاهم‌نامه‌های خوبی در این مدت بین دانشگاه لرستان با بخش‌های اجرایی و صنعتی استان منعقد شده است تا مهارت‌آفرینی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه افزایش یابد و دانشجویی که فارغ‌التحصیل می‌شود بتواند برای خودش کار و شغلی ایجاد نماید».

تقدیر سازمانهای مردم نهاد از رییس دانشگاه لرستان

در این جلسه، نمایندگان جمعی از سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد استان ضمن آنکه از اقدام رئیس دانشگاه لرستان برای برگزاری چنین جلسه‌ای سپاسگزاری نمودند بر تقویت هرچه بیشتر و گسترده‌تر ارتباط بین دانشگاه با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان تأکید کردند، خواهان نقش‌آفرینی بیشتر محققان و دانشجویان برای رفع چالش‌های استانی شدند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت‌الاسلام المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، دکتر سیدنجم‌الدین الماسی و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه، دکتر داریوش یاراحمدی نیز در این جلسه حضور داشتند.

این جلسه، ظهر روز دوشنبه 22 مردادماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان تشکیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =