4 پروژه شرکت آبفا استان به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان گفت : در هفته دولت 4 پروژه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال در شرکت آب و فاضلاب لرستان و سطح استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حمیدرضا کرم وند در این خصوص گفت: با توجه به برنامه های مناسبی که در طول سال در شرکت انجام گرفته امسال در استان از نظر کمبود آب شرب با مشکلی مواجه نشده بودیم.

وی در ادامه به پروژه های فعال در استان اشاره واز ساخت 5 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان اشاره و تاکید کرد که روند ساخت این تصفیه خانه هامطلوب و پیشرفت فیزیکی 45 درصد دارند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در سال 98 شاهد افتتاح آنها باشیم.

حمیدرضا کرم وند در خصوص پروژه های هفته دولت گفت: در این هفته ما 4 پروژه مهم در حوزه آبرسانی و مدیریت انرژی با اعتباری بالغ بر58 میلیارد ریال داریم که با توکل بر خداوند در این هفته به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص این پروژه ها که پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت ، مومن آباد و شهر خرم آباد و همچنین افتتاح سامانه انرژی خورشیدی در ساختمان ستاد شرکت از جمله پروژه ها و اقدامات این شرکت در هفته مبارک دولت در سال 97 می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =