ساماندهی معتادین متجاهر نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در کرمانشاه گفت: این کار که ترکیبی و تجمیعی است همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها را می‌طلبد. 

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه روز گذشته (پنجشنبه ٢۵ آبان ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در خصوص روند اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر اظهار کرد: روند اداری کار را اداره‌کل استانداری باید انجام دهد.

وی افزود: آماده‌سازی اردوگاه بر عهده دبیرخانه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و برای پایان آبان ماه مقدمات باید آماده باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بودجه‌ تخصیص داده شده برای اجرای این طرح نیاز بودجه‌ای برای تکمیل کار وجود ندارد.

وی گفت: مقدمه سازی فنی و درونی کار را اداره‌کل بهزیستی پیگیری می‌کند و همکاران نیروی انتظامی بر اساس زمانبندی توافق شده تا پایان آبان ماه جمع‌آوری معتادین متجاهر را انجام می‌دهند.

وی ابراز کرد: با همکاری بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی غربالگری و تفکیک این افراد انجام می‌شود لذا باید دسته‌بندی روشنی از معتادین متجاهر جمع‌آوری شده انجام شود تا اشکالی پیش نیاید و کنار هم قرار گرفتن گروه‌های مختلف آسیب جدیدی ایجاد نکند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد خانواده‌های افراد جمع‌آوری شده را مورد حمایت و همراهی قرار می‌دهد تا مشکل جدیدی برای خانواده‌ها ایجاد نشود.

وی اذعان کرد: یک کار ترکیبی و تجمیعی لازم است و مجموعه دیگری از افراد باید در این راستا کمک کنند.

صحرایی ادامه داد: باید امور همسران، مادران و دختران این افراد پایش و رصد شود تا آسیب به حداقل ممکن برسد و این مشکل مهار شود.

وی بیان کرد: تمام اصول لازم برای کیفیت این پروژه از جمله مراقبت‌های بهداشتی، درمانی، اطفا حریق، مراقبت‌های حضور در اردوگاه و نگهداری ایمن باید انجام شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =