۵ نفر
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
صیادمنش در نقش عابربانک استقلال!

الهیار صیادمنش با انتقال به تیم وسترلوی بلژیک سود مالی جدیدی را به باشگاه استقلال رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الهیار صیادمنش به تازکی به تیم وسترلوی بلژیک ملحق شد. این بازیکن به طور قرضی از تیم هال سیتی به تیم وسترلوی بلژیک رفته و بعد از طی زمانی معین باید دوباره به باشگاه هال سیتی بازگردد. در قراردادی که ابتدای زمان خروج صیادمنش از استقلال میان باشگاه استقلال و باشگاه فنرباغچه منعقد شده به یک نکته مهم اشاره شده که همچنان برای استقلال سود آور است.

ایرانی ورزشی در گزارشی نوشته است: در آن قرارداد سران باشگاه استقلال در اقدامی آینده نگرانی بنده در قرارداد این بازیکن گنجاندند که اگر صیادمنش به هرشکلی در تیم‌های اروپایی جابه جا شود باشگاه استقلال سود مالی خواهد برد. به این ترتیب همچنان صیادمنش برای استقلال سود آور است و این بازیکن در تازه‌ترین انتقالش از هال سیتی به وسترلوی بلژیک ۳۵۰ هزار پوند معادل ۲۵ میلیارد تومان به استقلال بهره مالی رسانده که در شرایط فعلی این مبلغ نیز گوشه‌ای مشکلات مالی باشگاه استقلال را پر خواهد کرد.

پیش از این نیز صیادمنش بعد از جدایی قرضی از باشگاه فنرباغچه ترکیه به باشگاه هال سیتی سود قابل توجهی را عاید باشگاهش استقلال کرده بود و ادامه این روند می‌تواند صیادمنش را به سود آورترین لژیونر تاریخ این باشگاه تبدیل کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =