۰ نفر
۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۰

واحدمرکزی خبر: شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت واگذاری میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 به قطر نه به آمریکا ، تصمیم نادرستی است.

یادآور می شود امروز رئیس فیفا در زوریخ پیروزی قطر را در رقابت برای کسب میزبانی جام جهانی فوتبال سال 2022 اعلام کرد.

روسیه نیز برای کسب میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2018 انتخاب شد.

 

کد مطلب 112857

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    واقعا چرا قطر؟؟؟روي هم چند نفر هستن؟
  • اقا پسر IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام. منظورتون از این خبر اینکه :هموطنان عزیز ناراحت نباشین که یه کشور فسقلی بیخ گوشتون میتونه میزبان بشه ولی ما نمیتونیم .ببینید امریکا هم نتونسته. پس ناراحت نباشین
  • بدون نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    زمانی که اسم قطر به عنوان میزبان جام 2022 اعلام شد من از خودم و ایرانی بودن خودم بدم اومد.که چرا قطرررررر و ایران نه.ایران کجا و قطر کجا؟؟؟ شما ککتون نمی گزه و واسطون مهم نیست.واسه خیلی ها مهمه که چرا یک کشور یک میلیونی می تونه میزبان بشه و یک کشور 300 میلیونی و 75 میلیونی نمیتونن.معلوم نیست که دنبال چی هستین شما.بهتون قول میدم که تا سال 2022 اسمی از خلیج فارس نخواهد موند.حالا بدو دنبال اوباما...
  • اقا پسر IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام. منظورتون از این خبر اینکه :هموطنان عزیز ناراحت نباشین که یه کشور فسقلی بیخ گوشتون میتونه میزبان بشه ولی ما نمیتونیم .ببینید امریکا هم نتونسته. پس ناراحت نباشین
  • بدون نام DE ۲۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    حالا میریم داشته باشین خلیج ع ر ب ی رو در 2022
  • JIMI IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    چه ربطی داره اولا که ایران اصلا کاندید نبوده که بخواد انتخاب بشه یا نه بعدشم ما ایرانی ها خیلی توهم داریم. انگلیس و امریکا و اسپانیا و این همه کشور با این همه نفوذ و اعتبار میزبان نشدن دیگه خیلی شلوغش می کنیم بابا راستش رو بخواهیم خیلی ما ایرانی هافیس و چس داریم فکر می کنیم ملت برگزیده دنیا در زمین هستیم. نصف این باور هم تقصیر تلویزیون هست که هی می گه ما بهترین ملت دنیا هستیم . امریکایی ها همین نگاه رو به خودشون دارن
  • بدون نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    عمده رسانه ها اینگونه تحلیل کرده اند که انتخاب قطر صرفا به خاطر دارا بودن منابع مالی زیاد است.همین لطفا خیلی جو ندین
  • بدون نام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    چرا قطر؟ چرا قطرنه؟ پول نداره که داره، نفوذ نداره که داره؟ جای عربستان سعودی را داره تو منطقه پر نمی کنه که می کنه؟ می تونه انتخابش لج ایرانی ها رو در آره که میاره؟ بس نیست؟
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    به جهنم. حالا مگه کی هست؟ اونم سوخته؟ می خواست امریکا بشه نشده مگه یه بار تو امریکا نبود؟ سال چند بود 2002؟ من زیاد تاریخ بلد نیستم یکی کمک کنه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    به جهنم. حالا مگه کی هست؟ اونم سوخته؟ می خواست امریکا بشه نشده مگه یه بار تو امریکا نبود؟ سال چند بود 2002؟ من زیاد تاریخ بلد نیستم یکی کمک کنه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    به جهنم. حالا مگه کی هست؟ اونم سوخته؟ می خواست امریکا بشه نشده مگه یه بار تو امریکا نبود؟ سال چند بود 2002؟ من زیاد تاریخ بلد نیستم یکی کمک کنه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    به جهنم. حالا مگه کی هست؟ اونم سوخته؟ می خواست امریکا بشه نشده مگه یه بار تو امریکا نبود؟ سال چند بود 2002؟ من زیاد تاریخ بلد نیستم یکی کمک کنه
  • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    من نمی دونم چه دردیه که ما ایرانی ها همه چیز رو سیاسی می بینم بابا بی خیال اصلا ایران ظرفیت برگزاری جام جهانی رو داره خدا وکیلی؟ اصلا با این قوانین اسلامی ما می تونیم جام جهانی برگذار کنیم. کلی از طرفدارای جام جهانی خانم ها هستن که میان استادیوم
  • یک عرب IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    شما ایرانی ها خیلی خودخواهید. قطر یک کشورمسلمان است و رابطه خوبی هم با ایران دارد شما باید از این انتخاب خوشحال باشید. قطر عربستان نیست و کمترین اهانت ها را به ایران کرده است.
  • فوتبالیست IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    دوستان دست کم به این قسمتش توجه کنید که ایران و قطر می توانند تا اون موقع شرط روادید رو بردارن و اونوقت فکر کند چند صدهزار ایرانی برای تماشای مسابقات می رن قطر البته الان هم فکر میکنم شرط روادید وجود نداشته باشه
  • بدون نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اقای فوتبالیست لازم هست که بدونید الان بین ایران و قطر شرط روادید نیست ولی برعکس تصور شما تا اون موقع قطر ازترس سرازیر شدن ایرانی ها به کشورش که می تونن اونجا رو به گند بکشن شرط روادید را بر خواهد داشت
  • بدون نام IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    بی ادب! ایرانی ها هیچ جا رو به گند نمی کشن این عرب ها هستن که خودشون رو به گند می کشن یه کم غیرت ملی هم بد چیزی نیست ها
  • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    راست می گی تا اون موقع می تونیم بریم قطر بازی ها رو ببینیم این مایه خوشحالی است
  • بدون نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    کوچکی و بزرگی کشورها مهم نیست ثروتمند بودن و ذی نفوذ بودنشون هست که مهمه
  • بدون نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    متاسفانه این یک حقیقت هست که ایران شرایط میزبانی این مسابقات رو نداره
  • محمد-الف A1 ۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    مطمئنم بیشتر مردم جهان برای برای تصمیم فیفا تاسف خوردندو کشور بی هویتی که حتی یک بار هم به جام جهانی صعد نکرده و بوسیله دلارهای نفتی میزبان شد. ارزش جام هانی خیلی پایین اومد. شاید این کشور کوچک برای کسب میزبانی به اندازه خود برگزاری جام جهانی پول خرج کرده. کجا و به کیا خدا میدونه.
  • محمد A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    باور کنید یکی از اهداف این کشور بی هویت و خرج این همه پول برای استفاده نام جعلی خلیج همیشه فارس هم هست.
  • محمد-الف A1 ۲۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اگه بگم قطر همه این کشور های کاندیدارو خریده باورتون میشه. بالاخره پول هست. این کشور ها دلارهای قطر رو میگیرن فوقش یه دوره بعد میزبان میشن. تو این وسط دلارهای عرب ها میره تو جیب کشورهای غربی.
  • محمد A1 ۲۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    مطمئنم بیشتر مردم جهان برای برای تصمیم فیفا تاسف خوردندو کشور بی هویتی که حتی یک بار هم به جام جهانی صعد نکرده و بوسیله دلارهای نفتی میزبان شد. ارزش جام هانی خیلی پایین اومد. شاید این کشور کوچک برای کسب میزبانی به اندازه خود برگزاری جام جهانی پول خرج کرده. کجا و به کیا خدا میدونه.
  • محمد A1 ۲۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اگه بگم قطر همه این کشور های کاندیدارو خریده باورتون میشه. بالاخره پول هست. این کشور ها دلارهای قطر رو میگیرن فوقش یه دوره بعد میزبان میشن. تو این وسط دلارهای عرب ها میره تو جیب کشورهای غربی.
  • بدون نام US ۰۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    شما چقدر بیکارید که واسه ایجور مطالب کامنت میزارید ..
  • بدون نام AU ۰۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    مردم ما هنوز نمیتونن تو صف بایستن ...جام جهانی پیش کش!!
  • مریم GB ۰۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    خداییش من که پای تلویزیون کپ کردم وقتی اسم قطر در اومد
  • سلام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    وافعا جای تاسف داره در ایران هنوز دستشویی های ورزشگاه ازاد ی خراب هست و یه بوفه درست حسابی نداره پس کی اخر
  • بدون نام DE ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    دوستان عزیز ، به قول رئیس دولت عزیز اونجا رو که می سوزه آب بریزید لطفا !
  • بدون نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    ,واقعادمشان گرم چه شود
  • hpx IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    احمقانه ترین تصور اینه که با وجود شرایط فعلی و ادامه ین شرایط توقع داشته باشیم تا 100 سال آینده کشور عزیزمون هم بتونه امکانات فعلی قطر رو اشته باشه تا بتونه میزبان این مسابقات باشه، شک نکنید!
  • دلم گرفت IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    ناراحتم چون هزینه برداشت زود گاز پارس جنوبی که حق ماست را دارند خرج می کنند.ار عربها متنفرم.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    لطفاًدست از نژادپرستي برداريد
  • یه جنوبی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    با سلام فکر می کنم ما باید از چند بعد به این موضوع نگاه کنیم . اول اینکه قطر دارای منابع گازی و نفتی فراوان و البته با جمعیت خیلی کم هست که این یک نکته مثبتی برای این کشور است.و می تواند هزینه های هنگفتی را برای این بازی ها صرف کند.ثانیا قطر پذیرفته است که در طول برگزاری بازیها هیچ گونه منعی از لحاظ پوشش و نوشیدن مشروبات و غیره نداردکه هیچ یک از موارد بالا در کشور ما این امکان وجود ندارد
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    براي چي ناراحتيد و حرص ميخوريد كه قطر ميزبان جام جهاني شد و ما نشديم.بصيرت داشته باشيد.اهداف ما خيلي بالاتر از جام جهانيه.ما ميخواهيم دنيارو مديريت كنيم.ما براي مديريت جهان برنامه داريم چشم اميد كشورهاي بزرگ دنيا نظير كومور.سنگال.گابن .گويان.جزاير سلمان به م ميباشد.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    اصلا قطریها جا دارن 10 12 تا استادیوم تو کشور به اون کوچولویی بسازن.
  • ایمان IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    ایول(بدون نام جمعه 12 آذر 1389 - 11:53:07 )حرف دل منو زو زدی ما تو توهمیم هنوز به جای دست به کار شدن
  • Moh TR ۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام . فکرکنم دوستان در مورد قطر اطلاعات کمی دارند . جهت اطلاع عرض می کنم که این کشور فقط ششصد هزار نفر جمعیت دارد که فقط 200 هزار نفرشان قطری الاصل هستند و بقیه 400 هزار نفر کارگزان خارجی از هند و پاکستان و ایران و کشورهای آسیای شرقی و عربی هستند و از 200 هزار نفر قطری نیز بیش از 100 هزار نفرشان ایرانی الاصل هستند که مدارک قطری گرفته اند . پس زیاد دلتان شور نزند که چرا ایران نشد چون اگر به انکشور سفر کنید فکر می کنید به سواحل جنوبی کشورمان سفر کرده اید .
  • بدون نام DE ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    من يه سوال دارم... مگه قطر از امريکا پولدارتر و قدرت مندتر که ميگيد قطر با رشوه و زير ميزي انتخاب شده... مگه بانفوذ تر از امريکا کشوري هست؟
  • بدون نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    واقعا به نازم به غیرت قطری‌ها. حالا هر کی می‌خواد خوشش بیاد هر کی می‌خواد بدش بیاد ولی اتصافا کاری کردن کارستون. به هر حال برای ما هم بد نمیشه حداقل اونایی که جام جهانی رو می‌بینن می‌فهمن یک کشورم بالای سر قطر هست هزار بار گنده تر از اون و اسمش ایرانه.
  • آرش IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    0 0
    چرا همه به دید منفی نگاه میکنن حالا اگه آمریکا مبزبان می شد چه نفعی برای ما داشت که قطر نداره. ما باید به خودمون بیایم که چرا کشور به این کوچکی می تونه میزبان جام جهانی باشه ولی ما نمی تونیم یه تورنمنت ساده برگزار کنیم . مطمئن باشید برگزاری جام در همسایگی ما روی فوتبال ما هم تاثیر مثبت خواهد داشت

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین