رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های مجلس از دولت در مورد قانون هدفمندشدن یارانه‌ها گفت: قطعا حمایت مجلس از دولت در روند اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها ادامه دار خواهد بود.

غلامعلی حدادعادل نماینده تهران با اشاره به آغاز اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها، به فارس گفت: هدفمندشدن یارانه‌ها یک نیاز قطعی در اقتصاد کشور است؛ دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائیه همه باید دست به دست یکدیگر دهند تا این قانون به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با اینکه در قبال اجرای این قانون هر کس یک وظیفه برعهده دارد، اظهار داشت: دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائیه هر کدام در این باره وظایف جداگانه خود را برعهده دارند. مجلس پیش از این نیز از اجرای این قانون حمایت کرده بود البته در روزهای اخیر نیز نمایندگان با امضا بیانیه‌ای حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

به گفته وی، یک نحوه پشتیبانی از دولت در این زمینه، نظارت بر حسن اجرای این قانون است تا اگر در بخشی نقصی پدید آمد با نظارت، نمایندگان می‌توانند آن را به دولت تذکر دهند تا قانون به بهترین نحو ممکن اصلاح شود.

حدادعادل ادامه داد: قطعا حمایت مجلس از دولت در روند اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها نیز ادامه دار خواهد بود چرا که همه به نتایج این طرح چشم دوخته‌اند؛ ما امیدواریم که این طرح به خوبی اجرا شود. همانطور که تا این مرحله درباره این قانون تدبیر شده پس از این تدبیر‌ها باید ادامه داشته باشد.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • با نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    0 0
    رییس کمیسیون فرهنگی درباره هدفمندکردن یارانه ها سخن گفته...همین بسه!
  • بدون نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    0 0
    جناب آقای حداد خسارت سالها عیدی تثبیت قیمت هارا که شما به ملت دادید چه کسی باید جبران کند ؟؟؟؟؟