نظرسنجی‌های عجیب ناظمی که گویا تمامی ندارد؛این بار فوتبال فدای افراد!

مسئول روابط عمومی وزارت ورزش در توییتر خود نظرسنجی عجیبی منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان که به برگزاری نظر سنجی در صفحه توییتر خود عادت دارد، این بار هم چنین کاری کرده و سوالی عجیب از مخاطبانش پرسیده.

سوالی که نشان می دهد وزارت ورزش چه مقدار نگران تعلیق شدن فوتبال است.حتی امروز صالحی امیری،رییس کمیته ملی المپیک هم در مصاحبه ای علنا اعلام کرد که اگر فوتبال ایران تعلیق شود، ما از افرادی که باعث این اتفاق شدند نام خواهیم برد.

بیانیه فدراسیون فوتبال هم که امروز منتشر شد، نشان می دهد که چندان گشایشی در کار نیست و به نظر نمی رسد که روزهای آرامی برای فوتبال ایران در پیش باشد. فدراسیون فوتبال اگر خود را پایبند به قانون و اساسنامه اش می داند، در چنین وضعیتی حتما باید به سمت برگزاری مجمع برود اما در فاصله 72 ساعت تا آغاز رسمی اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان، به نظر نمی آید که چنین رویه ای از سوی مدیران فدراسیون اتخاذ شده باشد بلکه فضا،فضای تهدید است.

با این حال در چنین شرایطی انجام یک نظرسنجی با این عنوان که افراد فدای فوتبال شوند یا فوتبال فدای افراد؟، به نظر اصلا جالب نمی آید و بیشتر سخنی از جانب موضع ضعف است.

به جای چنین رفتاری شاید بهتر بود که بر این نکته تاکید شود که همه افراد باید در مقابل قانون برابر باشند و به آن احترام بگذارند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    5 0
    من نمى دانم يك اخبار ورزشى خوان زير منوسط با چه كسى آشنا بوده كه حالا سالهاست آويزان فوتبال و تنها هنرش لپ كشيدن اين و آن و عكس سلفى است! حال به هم زن از ناظمى بيكار همان ناظمى بى كار است.