چگونه برای سفر به هر نقطه از کشور در ۳ دقیقه بلیط اتوبوس بخریم؟

هیچ می‌دانستید که اصفهان، شیراز و مشهد، ۳ مقصد پرسفر برای سفر با اتوبوس هستند؟

بر اساس اعلام واحد تحقیقات بازار وب سایت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار که فروش اینترنتی بلیط اتوبوس هم جزو خدمات با کیفیت و جدید آن است، مسیرهای تهران- اصفهان، اصفهان- تهران، تهران- شیراز، شیراز- تهران و تهران- مشهد به ترتیب پرسفرترین مسیرهای بین‌شهری هستند که مسافران، سفر با اتوبوس را برای رسیدن به آنها انتخاب می‌کنند.

قیمت مناسب، امنیت بالای اتوبوس و راحتی سفر با اتوبوس از دلایل محبوبیت سفر با اتوبوس عنوان شده است.

اگر شما هم تمایل دارید برای سفرهای بین‌شهری به این شهرها و یا هر شهر دیگری در سراسر ایران بلیط اتوبوس خریداری کنید، توصیه ما به شما این است که به وبسایت علی بابا مراجعه کنید. زیرا علی بابا ۱۰۰ درصد مسیرها را در سراسر کشور پوشش می‌دهد و شما مسافر هر شهر و روستایی که باشید، می‌توانید با علی بابا به راحتی به آن سفر کنید.

علاوه بر این علی بابا با ارائه امکاناتی چون خرید اینترنتی راحت و بدون دردسر بلیط اتوبوس، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط با کارت‌های شتاب، امکان استرداد اینرنتی وجه پرداختی در صورت لغو سفر و ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و... موجب شده است که مسافران با اعتماد بیشتری نسبت به اتوبوس، آن را برای سفر انتخاب کنند. زیرا علی بابا همیشه رضایت مسافران را جلب کرده و تجربه‌ای شایسته از سفر برای آنها خلق کرده است.

 با علی بابا می‌توانید برای به راحتی و با چند کلیک ساده برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنید و هزینه آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. همچنین اگر به هر دلیل سفرتان لغو شد، می‌توانید هزینه خرید بلیط را استرداد کنید.

پس اگر قصد سفر به هر نقطه از ایران با اتوبوس را دارید، برای خرید بلیط اتوبوس به علی بابا مراجعه کنید و در کمتر از ۳ دقیقه بلیط اتوبوس را خریداری و هزینه ان را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =