هیچ مماشاتی در برخورد با تردد اتوبوس‌های فرسوده نخواهیم داشت

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تاکید کرد : با توجه به حوادث اخیر و تاکید ناجا ، در برخورد با تردد اتوبوس های فرسوده ای که بایست از رده خارج شوند ، هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و اعمال قانون خواهیم نمود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، سرهنگ « سید علی حسینی» در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان با تاکید بر این مطلب گفت: متاسفانه تعدادی از اتوبوس های فعال درون شهری اراک و یا اتوبوس هایی که در محورهای  حاشیه شهر مانند مسیر سنجان دانشگاه آزاد اراک تردد دارند ، قدیمی و فرسوده اند.
 
او با بیان اینکه با توجه به عبور خودروهای سنگین از این محورها ، احتمال وقوع حوادث ناگوار را باید مورد توجه قرار دارد ، افزود : انتظار داریم سازمان ها و دستگاه های مربوطه که از این اتوبوس های قدیمی استفاده می کنند ، نسبت به رعایت اصول ایمنی و نوسازی ناوگان حساسیت ویژه ای داشته باشند و تدابیر لازم اتخاذ شود.

سرهنگ حسینی با انتقاد از عدم توجه شهرداری به مصوبه شورای ترافیک استان در خصوص مسیر های خط ویژه در معابر شهری ، بیان کرد : وضعیت نامناسب معابر و نبود مبدل های شهری در هسته مرکزی شهر اراک باعث شده که وجود خطوط ویژه برای تردد خودروهای حمل و نقل عمومی ، سبب تسهیل ترافیک شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد : اما متاسفانه بسیاری از خطوط ویژه در هسته مرکزی شهر به محل توقفگاه یا عبور خودروهای شخصی تبدیل شده که علاوه بر ایجاد سردرگمی در کنترل ترافیک ، اعتراض شهروندان را هم به دنبال دارد.

او در پایان بر لزوم توجه به اخذ معاینه فنی خودروهای حمل و نقل عمومی و اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در این خصوص مدارا نخواهد کرد ، تاکید نمود.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =