برگزیده تبلیغات محیطی ایران معرفی شد

چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران با اعلام برگزیدگان صنعت تبلیغات تجاری و اهدای تندیس با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و تقدیر از دو چهره ماندگار تبلیغات کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین، داوران این جشنواره،‌ شرکت‌های تبلیغاتی را بر اساس سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی، روزآمدسازی دانش، استفاده از تجهیزات مدرن تبلیغات و همچنین بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، ارزیابی و در نهایت دو شرکت تبلیغاتی را به عنوان برگزیدگان سال در بخش «برترین رسانه‌دار محیطی ایران» با «رویکرد توسعه و رشد شتابان» معرفی می‌کنند. در این دوره از جشنواره، مدیریت شرکت آوای صدرا رسانه به عنوان دومین رسانه‌دار برتر محیطی ایران معرفی شد  و با دریافت نشان شاهین نقره‌ای و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از احمد روستا و ابراهیم حقیقی به‌عنوان دو چهره ماندگار تبلیغات کشور از برگزیدگان چهارمین ‏جشنواره تبلیغات ایران نیز تقدیر به‌عمل آمد.‏ در این دوره، از مجموع آثاری که در ۱۶ شاخه ‏مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده،۳۵۰ اثر داوری شد که پس از ارزیابی‌ها ۴۵ اثر به‌عنوان آثار برگزیده این ‏جشنواره انتخاب و معرفی شدند.‏

در ایران بیش از ۲۰۰ شرکت تبلیغاتی فعال هستند و برترین‌های این عرصه هر سال از سوی داوران جشنواره تبلیغات ایران معرفی و تقدیر می‌شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =