از «آی‌مک» شریعتمداری تا دست دادن زن‌ومرد به روایت خانم بازیگر

در فضای توییتر دیروز عکسی از دفتر کار حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، بازخورد زیادی داشت و مسأله آنجایی بود که روی میز آقای مدیرمسئول کامپیوتر iMac ساخت آمریکا وجود داشت.

محمدحسین نجاتی: امروز بیشتر سوژه‌هایی که ذهن شبکه‌های اجتماعی را به خود درگیر کرده بود، مربوط به اتفاقاتی بود که از ظهر دیروز رخ داد. برد ایران مقابل ویتنام، ماجرای خلع لباس سیدحسن آقامیری، ادامه پست‌های هیجانی درباره رقص سربازان و برخورد زشت کارفرماهای شهرداری کرمان با کودکان کار، از جمله موضوعاتی بود که بحث‌هایی داغی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.
از طرف دیگر در فضای توییتر عکسی از دفتر کار حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، بازخورد زیادی داشت و مسأله آنجایی بود که روی میز آقای مدیرمسئول کامپیوتر iMac ساخت امریکا وجود داشت.

اینستاگرام: خلع لباس آقامیری و گزارش عربی گل‌های ایران

خلع لباس شدن حجت‌الاسلام سیدحسن آقامیری و حکم قضایی برای او از دیروز تا کنون بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است، بخش زیادی از این واکنش‌ها در اینستاگرام است. بیشتر به خاطر اینکه آقامیری با حدود ۱.۵ میلیون فالوور در اصطلاح اینستاگرام‌بازها، یکی از «شاخ‌های اینستا» ست.
بخشی از این واکنش‌ها اما زیر پست آقامیری شکل گرفت. تا جایی که سردار آزمون از تمرین تیم ملی ایران برای او کامنت گذاشت و چهره‌هایی مانند سید احمد خمینی، امید حاجیلی و برخی فالوورنس‌های اینستاگرام نیز کامنت‌هایی زیر پست او داشتند که در ادامه مشاهده می‌کنید.
اما یکی از ویدئوهایی که از دیروز تا کنون بازدید بالایی داشته، مربوط به گزارش‌های گل‌های ایران به ویتنام به زبان عربی است. گزارش‌ به زبان عربی مدت‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بازخورد بالایی دارد و ظاهرا برای مخاطب ایران تازگی دارد. دو گل سردار آزمون به ویتنام و تحسین‌ گزارشگران عربی حسابی به مذاق مخاطب ایرانی نشسته است.

توییتر: آقای شریعتمداری، از شما بعید است؟

عکس از دفتر کار حسین شریعتمداری، ماجرای پیمانکاران شهرداری کرمان و برخورد زشت با کودکان کار و ادامه‌ بحث‌های مربوط به اسماعیل بخشی، در فضای رسمی‌تر و جدی‌تر توییتر بیشتر به چشم آمد. در واقع فرق جدی توییتر ایرانی و اینستاگرام ایرانی در شکل بحث‌های مطرح در این شبکه‌هاست. توییتر فضای جدی‌تر و سیاسی‌تری در مقایسه با اینستاگرام دارد و همین مساله باعث می‌شود، نوع جریان‌سازی در مسائل سیاسی، بیشتر در توییتر شکل بگیرد.
درباره عکس مربوط به حسین شریعتمداری یکی از کاربران توییتر به نام بهروز عزیزی درباره عکس شریعتمداری نوشت: کامپیوتر iMac ساخت امریکا روز میز کار آقای شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان/ جناب  شریعتمداری  از شما بعنوان مدعی آمریکا ستیزی بعید است !! »
حرکت زشت پیمانکاران شهرداری کرمان هم، صدای خیلی از کاربران را در توییتر درآورد. یکی از کاربران به نام حسن اجرایی نوشت:« طرف به وضوح دو تا بچه رو آزار داده، بعد از کار نفرت‌انگیزش فیلم هم گرفته، بعد حداکثر تنبیهش میشه ادعای اخراج از کار؛ که معلوم نیست انجام شده باشه. نام؟ محفوظ؟ آبرو؟ محفوظ. بعد توقع داریم تکرار نشه همچین کارایی؟ »

تلگرام: انتقاد از اظهارات خانم بازیگر در برخی کانال‌ها

اظهارات مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون هم انتقاداتی را متوجه او در برخی از کانال‌ها کرد. کانال خبرگزاری فارس یکی از منتقدان او بود. ماجرا از این قرار بود که مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با نقش جواهر در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد شناخته می شود، در گفتگو با یک برنامه اینترنتی اظهارنظر عجیبی درباره دست دادن زن و مرد کرد. او در این باره گفت: «برای برخی از مسایل که در کشور پیش آمده متاسفم، مانند مسئله دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم‌های خارجی، الان اگر من به شما دست بدهم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد، یک ثانیه است و تمام می‌شود.» او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»
در فضای توییتر هم این اظهارات خانم بازیگر انتقاداتی را متوجه او کرد. یک طلبه فعال در توییتر در این باره نوشت:«موندم چطور حتی یک کارشناس فوتبال نمی‌تونه درباره داوری نظر بده اما یه سلبریتی، می‌تونه درباره حکم خدا از روی هوسش فتوا بده!»

فیلم اظهارات این بازیگر را اینجا ببینید

پست طلایی روز: سردار آزمون و سردار آزمون 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =