رشد ۲۰ درصدی درآمدزایی از محل اجاره اماکن ورزشی در چهارمحال‌وبختیاری

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۰ درصدی درآمد زایی این دستگاه از محل اجاره اماکن ورزشی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  ملک‌محمدی گفت: این دستگاه از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته در بخش اجاره اماکن ورزشی به درآمد قابل قبولی دست یابد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در مدت زمان مذکور توانسته در بخش اجاره اماکن ورزشی به درآمدی قریب به ۱۳ میلیارد ریال برسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی مواجه بود.

وی در ادامه تصریح کرد: این مبلغ دریافتی از اجاره اماکن در شهرستان‌ها بر اساس بخش نامه و قوانین در قالب کمسیون ۵ قانون الحاق و متناسب با سرانه ورزشی و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری بحث ماده ۲۷ و مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام، پیگیری جذب حداکثری اعتبارات تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی، جذب نیروی انسانی، خرید وسایل نقلیه و  ...... را به عنوان یکی از اولویت‌های حوزه این معاونت عنوان کرد.

ملک محمدی در پایان واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نوعی حمایت از اشتغال جوانان دانست و افزود:  ۱۳۷سالن ورزشی در کل استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۶۰ سالن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =