در دهه فجر طرح آب‌رسانی به ۴۰ روستا با جمعیت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر طرح ابرسانی به ۴۰ روستا با جمعیت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر افتتاح میشود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علیرضا کاکاوند گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۴۰ روستای استان با جمعیتی در حدود ۱۵۵۰۰ نفر به اتمام رسیده و آماده افتتاح در دهه فجر است که طی مراسمی در دهه فجر به بهره برداری می رسند .

وی افزود: بجز طرحهای آماده افتتاح، هم اکنون طرحهای آبرسانی به ۱۴۷ روستا با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصد در دست اجرا هستند و انشااله در آینده ای نزدیک نیز شاهد به بهره برداری رسیدن این طرحها نیز خواهیم شد.

۱۴۴۲ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفار هستند

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با بیان اینکه ۱۴۴۲ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفار هستند اظهار داشت: از این تعداد مجوز آبرسانی به ۹۶ روستا از تونل قم رود و آبرسانی به ۷۹ روستای دیگر نیز از سدهای ایوشان و کمال صالح اخذ گردیده و آبرسانی به این تعداد روستا از این سد ها اجرایی میشود.

کاکاوند با اشاره به نحوه ارائه خدمات به مشترکین افزود: بیش از ۷۰ درصد قبضهای مصرفی و پرداخت هزینه مصرفی بهاب آب  بصورت غیرحضوری صادر و تحویل مشترک میشود همچنین سامانه ۱۵۲۳ به جهت ثبت گزارشات خرابی و نظرات مشترکین راه اندازی و در حال فعالیت می باشد که خوشبختانه با تلاش همکاران و پرسنل خدوم امار رفع خرابی ها از ۲۳ ساعت به ۳/۵ ساعت کاهش پیدا کرده که زمانی بی سابقه است.

۴۰ درصد شبکه آـب و فاضلاب روستایی استان فرسوده است

مدیرعامل آبفار لرستان در ادامه به وضعیت شبکه های آبرسانی اشاره نمود و گفت: متاسفانه ۴۰ درصد شبکه آـب و فاضلاب روستایی استان فرسوده است که معادل ۳۲۰۰ کیلومتر شبکه در کل استان است که بازسازی آن مستلزم رقمی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =