شجاعی: خوب حمله می‌کنیم و گل نمی‌خوریم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش در جام ملت‌های آسیا تهاجمی به میدان رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل چین گفت: در چهار بازی گذشته ما موقعیت‌های صد درصد گل داشتیم و تیمی که دفاعی بازی می‌کند، نمی‌تواند به این اندازه موقعیت‌گل داشته باشد. ما خوب حمله می‌کنیم و به خاطر همین گل نمی‌خوریم.

او ادامه داد: تیم چین با سرمایه گذاری‌ای که انجام داده، در فوتبال چیزی فراتر از استاندارد جهانی کار کرده است. این نشان می‌دهد آن‌ها به دنبال این هستند تا سطح فوتبالشان را ارتقا دهند. این مسئله را می‌توانید از قراداد بستن با مربیان و بازیکنان تراز اول فوتبال دنیا بفهمید و البته این‌که آن‌ها یک لیگ قوی ساخته‌اند تا تیم ملی خود را تقویت کنند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران افزود: از بازی آخری که دو سال پیش با چین در ایران انجام دادیم، حریف‌مان خیلی پیشرفت کرده است. تیم چینی که من دیدم و آن را آنالیز کردیم، تیم به نسبت بهتری شده‌ است. همانطور که کی‌روش گفت، آن‌ها تیم یک دست‌تری شده‌اند و مطمئنا فردا بازی سختی خواهیم داشت.

شجاعی اضافه کرد: ما راه درازی در پیش داریم اما چیزی که من در مقایسه با تیم‌های گذشته می‌بینم، این بوده که در دوره‌های گذشته ما به خاطر یک سری مسائل جزئی از مسابقات حذف شدیم. در این دوره تیم خوبی داریم. در دوره‌های گذشته هم تیم‌های خوبی داشتیم.

او ادامه داد: چیزی که می‌توانم به عنوان کاپیتان تیم بگویم این است که با احترام به تیم‌های دوره‌های گذشته، این تیم در عین کیفیت بالا خیلی «تیم» است و این نکته بسیار مهم و کلیدی است. بازیکنان اینجا همه افتاده و فروتن هستند و همه بی ادعا هستند.

شجاعی در پایان اظهار کرد: نکته مهمی که به ما انگیزه داده، این است که ما با رویای بزرگی به این رقابت‌ها آمده‌ایم و دوست داریم که همه مردم  با ما همراه شوند. ما سخت تلاش می‌کنیم تا این راه باقی مانده را طی کنیم و به رویای خودمان برسیم. دوست نداریم زود به خانه برگردیم.  امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =