بانک‌ها و مسئولین باید همراه با بخش خصوصی نقش خود را مناسب ایفا کنند

حسین پیرموذن گفت: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مسئولین باید همراه با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران تلاش کنند و در جهت کمک به وضعیت اقتصادی کشور و استان نقش خود را آنطور که انتظار می‌رود ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی گفت: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی استان هم سویی و همکاری با فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران است.

حسین پیرموذن تاکید کرد: ما در کمیته حمایت قضایی بعضا با پرونده‌هایی روبرو هستیم که ادارات مرتبط بدون اینکه کار به کمیته بکشد می‌توانند مشکل سرمایه گذار را حل کنند، این اتلاف وقت و انرژی موجب دلسردی سرمایه گذاران می‌شود.

حسین

 عضو  هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی، بیان کرد: باید درچنین شرایطی که در جنگ اقتصادی با دنیا به سر می‌بریم متحدتر از همیشه رو به جلو حرکت کنیم‌، تعطیلی هیچ واحد تولیدی بخاطر مشکلات ریز و درشت در چنین شرایطی به نفع کشور و استان اردبیل نیست.

 وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مسئولین باید همراه با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران تلاش کنند و در جهت کمک به وضعیت اقتصادی کشور و استان نقش خود را آنطور که انتظار می‌رود ایفا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =