هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح شدند

در مراسم افتتاح همزمان پروژه ها که با حضور استاندار، معاونین استاندار ، فرماندار و امام جمعه میامی و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی بهره برداری گردیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مدیرتوزیع برق شهرستان میامی با بیان این خبر اعلام کرد: به منظور افتتاح این طرح ها، مبلغ هشت میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال هزینه صرف گردیده است.

عباسعلی اسماعیلی بیان داشت: طرح نصب چهار دستگاه پست هوائی به منظور بهبود ولتاژ و کوتاه کردن شعاع تغذیه برق با مبلغ یک میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال، سه طرح احداث و اصلاح سه هزار و  ۴۰۱ متر شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف با اعتبار چهار میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال و طرح نصب تابلو عمومی ۴۰۰ آمپری و ایجاد چهار سرخط زمینی با هزینه ۱۲۰ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

وی همچنین اضافه کرد: طرح تبدیل یک کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بافت قدیم شهرمیامی با مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال، طرح احداث شبکه روشنائی معابر خیابان شهید موسوی بااعتبار ۱۷۰ میلیون ریال و طرح اصلاح ۱۶۱ دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با حجم ریالی یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال، به عنوان طرح هایی هستند که در دومین روز دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =