عادل فردوسی‌پور از حمید سوریان دلجویی کرد

ایسنا نوشت: پس از پخش کلیپ جنجالی در برنامه ۹۰ که انتقاد گسترده اهالی کشتی در حمایت از حمید سوریان را بدنبال داشت، عادل فردوسی پور از اسطوره ورزش ایران دلجویی کرد.

در پی پخش یک کلیپ در برنامه تلویزیونی ۹۰ و قرار دادن تصاویر شکست حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک مقابل شینوبو اوتای ژاپنی در المپیک ریو در کنار تصاویر شکست سنگین تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا، موجی از انتقاد ورزشکاران و مربیان کشتی و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی از این اقدام برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده این برنامه به راه افتاد.

اما ساعتی پس از این اتفاق، عادل فردوسی‌پور در تماس تلفنی با حمید سوریان از وی بابت اتفاق رخ‌داده عذرخواهی و دلجویی کرد و این اتفاق را غیرعمدی، بدون غرض و ناشی از سوءتفاهم دانست.

سوریان نیز با بیان اینکه از اتفاق رخ‌داده دلگیر نیست برای او آرزوی موفقیت کرد.

سوریان سپس در تماس با یکی از مربیان مطرح کشتی ضمن تشکر از حمایت اهالی کشتی خواستار پایان انتقادات از عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ در پی پخش این کلیپ شد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    9 15
    یه ادم سبکی مثل فردوسی پور چه میفهمه پهلوان چیه،یه موی سوریان میارزه به این فوتبالیستای ....
  • احسان IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    9 10
    خیلی خیلی رودار شدی فردوسی پور........... به هر کسی دلت میخواد حمله میکنی و هر کسی رو دلت بخواد می بری بالا.......... برا نشان دادن اینکه یه مربی خارجی خوبه یا بد (قضاوت با مردم) و به کرسی نشاندن حرفت هر کاری دوس داری میکنی........ حداقل از پهلوانان مملکت مایه نزار.......... برو ببین چند بار کشتی گیران ژاپن برابر ایرانیها خم شدن و رفتن بعد از این پرروبازیها دربیار.................... خجالت هم خوب چیزیه
  • رضا DE ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    5 5
    واقعا زشت بود
  • کوروش IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    12 0
    از یک کشتی گیر با مرام و یک مجری با تجربه چنین انتظاری بعید نیست که یکی گذشت کند و دیگری طلب بخشش
  • ali IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    10 10
    کیروشی پور دیگه هیچ اعتباری نداری باید هر چه سریعتر کنارت بزارن چون داری به قهرمانان ملی هم توهین میکنی به خاطر اربابت کیروش
  • محسن IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    9 3
    سوریان جاش تو قلب مردمه
  • GB ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    4 3
    برنامه ۹۰ ضررش بیشتر از نفعشه. چون ۱. دنبال جنجاله. ۲. فوتبال رو مهمتر از آنچه هست جلوه میدهد. ۳. دستمزدهای نجومی فوتبالیستها که اکثرا دولت میدهد و مردم راضی نیستند رو به اسم حرفه ای تکجیه میکنه. درحالیکه در اروپا دولت فقط برای زیرساخت و ورزش همگانی خرج میکنه و درامد فوتبالیست ناشی از انتخاب مردم هست که بلیط بخرند یا نه و غیره. ۴. در جریان کیروش اصلا عادل نبود و کاملا سودار بود ۵. بین همه دعوا انداخته یا حداقل آتیش بیار معرکه شده. ۶. من خودم فوتبالی نیستم. ولی بعضی ها که مرده فوتبال هستند رو دیدم. در دانشگاه شریف در آکفاریوم دانشکده شیمی یادمه جمعی بهمراه عادل داشتند فوتسال ایران ایتالیا رو سالها پبش بصورت زنده میدیدند. عادل اصلا براش مهم نبود. اصلا انگار نه انگار. نه غیرتی. نه تعصبی و احساسی. فوتبال رو یه کاسبی میبینه و جنبه احساس اش هم برای کاسبی احساس هست.