شما نظر دادید / الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر

الناز شاکردوست که امسال با فیلم «شبی که ماه کامل شد» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، به عنوان بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی توسط کاربران خبرآنلاین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای پایانی برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، گمانه زنی‌ها درباره برندگان سیمرغ در عرصه بازیگری نیز به اوج خود می‌رسد، این گمانه‌زنی‌ها محدودیتی ندارد و از متخصصان سینما تا علاقه‌مندان به سینما را شامل می‌شود.

خبرآنلاین نیز به همین مناسبت، در نظرخواهی از کاربرانش درخواست کرد تا بهترین بازیگر زن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را انتخاب کنند.

در این نظرخواهی ۱۲۳ نظر از سوی کاربران خبرآنلاین ثبت شد که در مجموع الناز شاکردوست در رقابتی نسبتا نزدیک با فاطمه معتمدآریا توانست عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را از نظر کاربران کسب کند. او امسال در جشنواره فجر با فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار حضور داشت.

پس از شاکردوست، رقابت بر سر جایگاه دوم میان فاطمه معتمدآریا و پریناز ایزدیار بسیار حساس و تنگاتنگ بود و در نهایت معتمدآریا بود که با اختلاف بسیار اندکی توانست در جایگاه دوم بهترین بازیگر قرار گرفته و رتبه سوم به ایزدیار اختصاص پیدا کرد.

مهناز افشار، لیلا حاتمی، ژیلا شاهی، مریلا زارعی، بهاره کیان افشار و هدیه تهرانی نیز در این نظرخواهی رقابت سختی داشتند و براساس آرای دریافت شده رتبه‌های بعدی این نظرخواهی را از آن خود کردند و نتوانستند نظر مخاطبان را به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره جلب کنند.

همچنین بازی ساره بیات در «سمفونی نهم» ساخته محمدرضا هنرمند و نگار جواهریان در فیلم «طلا» نیز نتوانست رضایت کاربران خبرآنلاین را به همراه داشته باشد و با توفیقی همراه نشد.

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    35 33
    خاک تو اون جشنواره ای که بهترین بازیگرش ایشون باشه. البته که مردم متاسفانه به بر و رو رای میدن!
  • US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    27 0
    این کسانی که رای داده اند بیشترشان اصلا فیلم ها را ندیده اند و فقط روی حساب میزان علاقمندی کلی به بازیگرها رای داده اند. به نطرم نطرسنجی بهتر است کمی به تاخیر بیافتد، تکه هایی از فیلمها با بازی این افراد را برای مردم نمایش بدهید و بعد نطرشان را بپرسید.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    28 2
    شنیده بودم سینمای ایران در حال پسرفت و ذائقه مخاطبان در حال نزول است اما نمی دونستم تا این حد. از کیا به کیا رسیدیم. اگه اسمش توطئه نباشه حتما معجزه اس
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    30 6
    خانم شاکردوست در این فیلم فقط جیغ می زنه (کافیه فقط پوستر فیلم رو ببینید)! چرا هر کی جیغ بزنه فکر می کنیم داره خوب بازی می کنه؟
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
      1 4
      منکه میدونم الناز شاکردوست کلا نمیتونه خوب بازی کنه چون باورشون نمیشده بتونه تا این حد بازی کنه جایزه رو دادن بهش
  • محنا IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    5 15
    واقعا بازیشون بی نظیر بود
  • DE ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    14 3
    من به یاد ندارم ایشون حتی یه دیالوگ درست گفته باشه.یعنی اینقدر تو این چند سال تو انگلیس پیشرفت کرده؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    6 4
    مشکل شما هایی که دارید قضاوت میکنید اینه که اصلا فیلم و ندیدید اگر دیده بودید الان مثل من متحیر بازی بی نظیرر ایشون بودید تبریک میگم بهشون
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      4 3
      جدا بازی زیبایی داشت کاش از ابتدا استعدادش را خرج این نوع فیلمها میکرد