علم‌الهدی: ترویج برخی محرمات در صدا و سیما مشهود است

افکارنیوز نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:صدا و سیما باید مروج امر به معروف و نهی از منکر باشد، توسعه فرهنگ قدرت و ثروت و ترویج برخی محرمات در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مشهود است.

احمد علم الهدی چهارشنبه شب در دیدار با دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر صداوسیما در استان‌ها با تشکر از رسانه ملی در راستای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهارکرد: رسانه ملی در ۴۰ ساله گذشته از انقلاب نهادی موفق بوده است و با اینکه تمام انتظارات را برآورده نکرده و صدها نقد و گلایه بر عملکرد آن وجود دارد، اما سوابق این تشکیلات بیانگر موفقیت در حوزه تبلیغ و رسالت انقلابی اش است.

وی افزود: تمام قدرت نظام و انقلاب ما در وابستگی مردم به آن است و این وابستگی و حضور مردم دشمنان را مستاصل کرده و آنچه سهم مهمی در این وابستگی و حضور دارد رسانه ملی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:صدا و سیما باید مروج امر به معروف و نهی از منکر باشد، توسعه فرهنگ قدرت و ثروت و ترویج برخی محرمات در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مشهود است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اگر به اجرای امر به معروف در صدا و سیما توجه جدی شود توجه به اجرای این فریضه الهی در کشور بیشتر از گذشته خواهد شد.

علم الهدی تاکید کرد: باید بدانیم رسالت پدافندی در کار فرهنگی مقدم برکار تبلیغی است، زیرا در کار پدافندی جای تعامل و هماهنگی وجود ندارد.

60231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    36 6
    جناب علم الهدي براي كوچكترين حركتي كه بر خلاف شئونات مورد نظر ايشان بوده بلوا راه مي اندازد چرا در اين خصوص اينقدر دموكرات و مسامحه كار شده البته شايد دستوري به ايشان در اين خصوص نرسيده است
    • NL ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      23 1
      آقای علم الهدی در باره خبر جنایت مردی در مشهد که دیروز منتشر شد و به ده ها کودک تجاوز کرده بود و چندتاشون را هم کشته بود نظری ندارند؟؟ یا اینکه این جور مسائل بی اهمیت و جزئی هستند و مهم اینه که کنسرت برگذار نشه اونجا
  • شاکی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    49 4
    آقای علم الهدی شما و مسئولین دیگر تنها چیزی که به آن توجه نمی کنید همین مردم است. کمتر مردم ،مردم کنید!!!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    19 3
    والا صدا وسیما که سرتاسر سال عزاخانه است این دوسه تا خنده هم که از دستشون رد میشه سانسور کنید ملت برند بمیرند که این حضرات بهشون بر نخوره