بلاتکلیفی اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تشخیص، قیمت دلار را در بازار بالا برد

دنیای اقتصاد نوشت:هر دلار آمریکا ساعت 16 شنبه به قیمت 12 هزار و 240 تومان به فروش رسید که نشان‌دهنده رشد ۹۰ تومانی نسبت به آخرین قیمت هفته قبل است.

صرافی‌های بازارساز نخستین قیمت خود را زیر مرز ۱۲ هزار قرار دادند و احتمال تصویب لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث افت دلار تا قیمت 12 هزار و 100 تومان در نیمه ابتدایی روز شد. با این حال خبر تعویق تصمیم‌گیری این مجمع در مورد لایحه مذکور به یکباره قیمت دلار را افزایش داد. فاصله ایجادشده بین قیمت صرافی‌های عامل بازارساز و نرخ آزاد ارز به تشکیل صف‌های خرید در مقابل این صرافی‌ها انجامید که بر سوخت صعود شاخص ارزی کشور افزود و دلار تا مرز ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان رشد کرد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    10 0
    مگر براشون مهمه
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    10 0
    خیانت در عمل بی منطقی وبی تدبیری و ندانم کاری است و خدمت با شعار دادن محقق نمیشود
  • بهروز DE ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    4 7
    Fatf نبایدتصویب شود تجربه برجام‌ تکرارخواهدشد‌منتها درپسا برجام به زیرخط فقرکشیده شدیم‌اینباربه زیرخط امنیت هم سقوط می کنیم‌گول تبلیغات را نخورید اگرپیوستن به fatf خوب بود اروپا‌وآمریکا انقدراصراربه پیوستن ما نمی کردنداقتصادما دولتمردان قدرتمندو درستکار می خوادترامپ درآمریکا‌کل‌دولت را تعطیل می‌کندکنگره برای منافع ملی با رییس جمهوردرگیرمی شوداما دولت ما ازپس سایپا وایران خودروبرنمی آید ومجلس هم ازدولت ضعیفتر، مشکل ما‌اینجاست نه fatf وپالرمو.