چندی پیش انتشار ویدئویی در فضای مجازی از حرکات نمایشی یک پسر نوجوان چابهاری حسابی خبرساز شد. این نوجوان با پشتک و واروهای پی در پی همه را شگفت زده کرده بود. حالا همین پسر نوجوان که «ساسان پرکان نام دارد» با دستور صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، به تهران آمده تا استعدادش پرورش داده شود.

فرهاد عشوندی: قرار است به زودی در چند رشته از ساسان تست گرفته شود؛ با این حال نکته مهم درباره این پسر با استعداد شهرستانی این است که او برای حرکات آکروباتیک ژیمیناستیک ستاره شده اما این فضای فرصت طلبی رسانه ای و مدیریتی ورزش ایران سبب شده تا او را در دو هفته اخیر به دو برنامه غیرورزشی ببرند تا روی استیج پشتک بزند و مسئولان رسانه ملی کیف کنند!

از سوی دیگر برای حضور پیدا کردنش در برنامه های شان، یکی او را در هتل پنهان کند و دیگری اتهام مهمان دزدی به مجری دیگر بزند! سر آخر هم درحالی که این همه استعداد در دومیدانی داریم که تست نشده اند، این بچه را برای تست دوومیدانی ببرند و مدام نشان دهند که کنارش هستند.

احتمالا تا چند وقت دیگر ساسان هم مثل آن پدیده اردبیلی 8 ساله فوتبال، به کلی فراموش و با این حس شهرت ناگهانی که دنیای کودکانه اش را هم خراب کرده، رها می شود. کجای دنیا کشف یک استعداد این همه شوآف دارد؟


حرکات نمایشی ساسان را در لینک زیر ببینید:

هنرنمایی نوجوان چابهاری همه را شگفت‌زده کرد

6767

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =